Friday, May 4, 2012

GAMBAR INI!! Bakal jadi fitnah UMNO

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/576199_421890447830614_100000289887391_1501058_1640788118_n.jpg


http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/392439_421890311163961_100000289887391_1501056_1803388533_n.jpg

5 comments:

Anonymous said...

Ya, fitnah yang akan memakan diri UMNO semula. UMNO pasti akan dikunyah lumat dengan hujah berasaskan hadis, dan hujah akal yang logik.

UMNO ni pelik, jika pemimpin bukan Islam masuk masjid depa kesah macamlah seekor babi mati dalam masjid. Tapi kalau masjid rosak, pekerja kontrak bukan Islam pi mai, pi mai masuk dalam masjid malah kadang kala di rabat sampai ke kubah... haram jadah depa senyap je... duit masuklah kot... kalau tak mesti depa bising.

Anonymous said...

nak fitnah apa - pakai tertib ,dudok tertib .... tak boleh fitnah . kalo gambar dok kat jamban macam sorang lagi tu boleh lah fitnah . hahahahahah

Hati Muda said...

maaf nak tanya. siapa dua orang keturunan cina dengan TGNA tu? saudara bru ke?

Anonymous said...

dah tak ada idea pencacai umporno nak ty soalan. hati kotor

Anonymous said...

kesian anonymous 4may2012 04:32....di faham ker aper dier cakap tu...dia faham ker aper dier fitnah......dia cakap"...kalo gambar dok kat jamban macam sorang lagi tu boleh lah fitnah . hahahahahah.."...maksudneyr dia mengaku aper yg dikatakan oleh org tu adlah fitnah.......dan dibolehkan pulak.....buat sedara...fitnah tu adalah percakapan berbohong......kalu tak faham bertanya...jgn pakai sauk jer......hampeeeeehhhh