Friday, May 4, 2012

PROGRAM NAJIB DI KELANTAN!!! Untuk bagi nampak ramai, keluarkan surat arahan dan Import orang luar Kelantan

Najib kata UMNO/BN kini telah mendapat sokongan rakyat kembali, ini berikutan dengan sambutan rakyat yang diterima oleh Najib dalam setiap program yang dijalankan oleh UMNO/BN.

Laporan dari Bernama pula mengatakan dalam lawatan kerja sehari ke negeri Kelantan hari ini, lebih 30,000 orang telah mula menunggu ketibaan Najib sejak pukul 7 pagi di padang Pusat Sivik bagi merasmikan Karnival Komuniti 1Malaysia Negeri Kelantan.


Popular betul Najib rupanya.. hinggakan 30,000 sanggup menunggunya dari pukul 7.00 pagi..


Tapi kalau dah popular kenapa kena ada kerahan untuk hadir keprogram Najib?



Jika selama ini kita biasa melihat surat-surat pekeliling yang mengerahkan seluruh Cikgu-cikgu dan Pensyarah-pensyarah untuk hadir dalam program Najib..

Kali ini para pelajar pula menjadi mangsa kerahan untuk meramaikan hadirin dalam program Najib.. Kat bawah ni surat kerahan untuk pelajar Politeknik bagi hadir ke program yang dirasmikan oleh Najib itu..
ASD

Kat bawah ni pula cerita pasal program Najib juga di Kelantan..


Program Najib di TEMAN, Wakaf Che' Yeh Dapat Sambutan 1Malaysia..!

Gua tak dapat sampai ke lokasi Program Pelancaran TEMAN oleh PM Najib sebab jalan terlalu sesak & gua pulak cuba nak tunjuk hebat pergi dengan kereta. Hahaha...


Akhirnya gua terjelepok di tengah bendang Baruh Tunjung tempat Tapak Projek Padi Organik Kerajaan Negeri Kelantan.


Dekat sana gua jumpa 2 orang brader yang datang jauh dari Pendang, Kedah. Masa gua sembang dengan brader tu
gua dapat cerita bagus.

Brader tu datang dari Pendang, Kedah dengan rombongan 32 bijik bas yang DITAJA SEPENUHNYA oleh MADA untuk hadir ke program TEMAN di Kelantan.

Setiap peserta yang ikut rombongan tersebut dibayar sebanyak RM100.00 setiap seorang. Katanya mari dari MADA je 32 bijik bas, dari Jabatan lain termasuk LPP pun ada jugak tapi x tau jumlahnya berapa bijik bas. Semuanya FULLY SPONSORED by UMNO/BN.


Pengunjung program TEMAN dikerah dari serata Negara Malaysia hingga ke Johor. Target pengunjung program TEMAN ialah sebanyak 70.000 hadirin, penganjur langsung tak harap orang Kelantan akan hadir ke program tu jadi di kerah rakyat dari seluruh Negara di bawah sponsorship UMNO/BN supaya tarrget 70.000 hadirin tercapai.

Best kan..? Akhirnya UMNO/BN Kelantan sendiri sedar bahawa orang Kelantan sendiri tolak UMNO/BN & mereka terpaksa kerah rakyat Negeri luar yang DIBIAYAI & DIBAYAR kehadirannya supaya Program yang dihadiri oleh PM Najib dilihat berjaya.


Diceritakan oleh Topeng Perak 

4 comments:

Anonymous said...

Ikut dia lah apa dia nak buat. Yg bersih 3.0 pun kerah seluruh dunua orang tak bising. Islam menentang islam... bengong betul!

Anonymous said...

".......penganjur langsung tak harap orang Kelantan akan hadir ke program tu jadi di kerah rakyat dari seluruh Negara di bawah sponsorship UMNO/BN supaya tarrget 70.000 hadirin tercapai."...

begitulah masa pilihanraya umum 13 nanti.....UMNO/Bn yg diketuai najib tak mengharap rakyat Malaysia mengundi mereka......itu sbb dikerahnyer pendatang asing tanpa izin utk mengundi mereka setlah diberi kad pengenalan biru......yg heran tu....rakyat Malaysia sendiri mcm anonymous 04May 2012 19:24 tak sedor2 lagi....dia ingat cara yg UMNO/Bn buat spt menipu tu cara Islam.....bangang punyer manusia....eloklah tu jadilah lembu UMNO/BN dulu,kini dan selama-lamanyer...lepas tu dah gemuk....bolehlah UMNO/Bn jual......tapi hati2 rakyat malaysia yg ....lembu UMNO/Bn nie byk toksik.....humbanjer kedlm tong sampah...habis cerita......hihihihihihihihihi

Karmic Wheel said...

salam tuan rumah ..

minta pautan pada ghaflah.blogspot.com

terima kasih

Anonymous said...

Orang-orang Kedah dah termakan hasutan UMNOBN dengan slogan BN Menang Kedah Senang.DIKedah Lanei semua kedai dah tutup bengkrap sebab orang Kedah dok pi beli barang keperluan di Perak dan Perlis sebab barang-barang diPerak dan Perlis semuanya murah,minyak petrol seringgit 1 liter,gula 65 sen 1 kg.beras segantang 3 inggit.Yang dok kalut Pei Kelantan tu pasai apa??? negeri miskin lagi papa kedana.Kaki tangan kerajaan Melaka diharamkan melancong keKelantan.Berdosa Besar Fatwa Ali Rustam KM.Degree PMR tuh.