Sunday, May 27, 2012

JOM BACA!!!Yang akan hilang kuasa ialah UMNO, bukan Melayu

Mari kita lihat tektik UMNO dalam menipu bangsa Melayu..
  • Justeru itu kami berasa terpanggil bagi mendidik generasi muda melayu bagi memahami situasi yang meruncing serta merugikan bangsa melayu islam seluruhnya.
  • Tektik UMNO ini adalah pengaruh yahudi dengan mengunakan tentera-tentera dajalnya bagi melemahkan daya pemikiran umat islam di seluruh kepulauan Melayu ini dari bangkit meperjuangkan hak mereka dalam beragama.
  • Tektik UMNO untuk menggugut pengundi Melayu. Kata mereka kalau UMNO kalah dalam pru-13, orang melayu akan hilang kuasa. Sebenarnya UMNO yang hilang kuasa, bukan orang Melayu. Kalau calon Melayu UMNO kalah, calon Melayu PKR dan PAS lah yang akan menang. Bukankah calon Melayu PKR dan calon Melayu PAS juga Melayu?
  • Bersandarkan fakta kedudukan Dewan Rakyat selepas PRU-12 (2008) dibandingkan ketika PRU-11(2004), jumlah calon melayu (2004) adalah sebanyak 123 orang, manakala jumlah calon Melayu (2008) adalah sebanyak 130 orang.
  • Walaupun selepas UMNO kalah 5 negeri kepada pakatan rakyat, jumlah calon Melayu yang menang bertanding telah meningkat sebanyak 7 orang. Peningkatan dari 58.1% dari tahun 2004 kepada 62.8% di tahun 2008. Jelas dari fakta ini, kenyataan dari UMNO dan Barisan Nasional bahawa Melayu akan hilang kuasa jika UMNO kalah di PRU-13 ini adalah sesat semata-mata.
Rakyat sudah bijak menilai fakta yang sedia ada dan tidak mudah ditipu oleh pimpinan UMNO dan Barisan Nasional  melalui media murahan mereka yang sentiasa suka melacurkan etika kewartawanan demi kuasa diri, keluarga dan kroni-kroni.

Hancurkan UMNO, hancurkan Barisan Nasional, negara selamat.jomkitabaca

2 comments:

Anonymous said...

okay lg ni, dari pihak pembangkang yg sah2 dah hilang kuasa.

x percaya??

pegi tgok barisan EXCO PERAK dan PENANG mcm mna??

buat entri tp 1 pihak je?, hnya nmpak sblah pihak, buat la entri dgn 2 pihak skali.

bru ko nmpak yg mana hilang kuasa.

Anonymous said...

wlpn exco perak dan penang ramai Cina tapi mereka tak gadai hak orang Melayu macam exco melayu umno belasah tanah rezab orang melayu.