Saturday, May 12, 2012

TUDUH PAS 'SESAT'!!! Inilah bukti video dan gambar perjuangan 'JIHAD' UMNO


http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/559473_437698782924744_100000538795763_1557813_212796635_n.jpg


Superimpose ke?
 

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/554788_404750602881033_100000382903024_1307969_285487310_n.jpg
Acara disambutan ulang tahun ke 66 UMNO di Bukit Jalil. Membicarakan tentang Islam dan Jihad, hiburan yang melalaikan menjadi pengisian.




9 comments:

Anonymous said...

fotoshop biar kelihatan pro... jgn fitnah lwn fitnah... bagus ke perangai camtu?? gambar tu masa perlawanan bola...

Anonymous said...

tunjuk la bukti itu perlawanan bola, jangan dok nafi tanpa bukti

Anonymous said...

anon umno buta, tak nampak lambang umno

Anonymous said...

confirm anonymous kat atas tak pegi....knp tak pi.....ramai lagi yg dtg....ultraman...transformer....dahsyat perhimpunan kali nie mcm2 ada....hari kedua lagi ramai...hantu2 ramailah...hihihihihi

karakas said...

tapi rasanya headband yg dorg pakai tu tulis "KELANTAN".. macam penyokong bola kelantan pun ade...

Anonymous said...

Scarf plak ada logo 1msia & umporno

Anonymous said...

kawan.. ni link gamba sebenar..jgn mudah percaya... fitnah semua tu..fitnah tak boleh lawan dgn fitnah..

Anonymous said...

http://www.google.com.my/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-DpTmP-DpvKk/TfTHETe-0DI/AAAAAAAAAJY/CezjRwqz_6w/s1600/dd.jpg&imgrefurl=http://shamil10.blogspot.com/2011_06_01_archive.html&usg=__aW5uIj8tZ1MXLtbLo9fXGO8NByY=&h=479&w=720&sz=253&hl=en&start=0&sig2=jH0V4PaAfiNgPTzquILbXA&zoom=1&tbnid=SZ7YEJLdhYGH0M:&tbnh=111&tbnw=148&ei=QIWvT-rlEJHJrQfBs8CMBA&itbs=1&iact=hc&vpx=415&vpy=177&dur=142&hovh=183&hovw=275&tx=170&ty=90&sig=105598511650404741215&page=1&ndsp=14&ved=1t:429,r:2,s:0,i:55

baiizat said...

hal tu ramai dah tau. gambar edit. itu gambar penyokong bola kelantan. hal ni semlm dah semua org dah tau citer sbnr diFB DEBAT POLITIK. stkt edit camni budak sekolah rendah pandai beb. kat kepala tulis KELANTAN. semua org tau penyokong tema warna merah. jgn suka buat fitnah, dan jgn mudah percaya dan hebohkan benda yg xpasti atau fitnah. kita sama2 islam. taukan apa hukumnya...