Sunday, June 10, 2012

PUNYA NAK GANGGU CERAMAH PAS!!! Kasihan Anjang Aki jadi sandaran UMNO melawan Ceramah Pak Jabit


Macam biasa.. Sifat meroyan seperti babun tercekik tulang.. Kak Midah sekali lagi malam ini akan ganggu ceramah PAS yang dihadiri oleh Pelakon Hantu Kak Limah, Pak Jabit dan Ustaz Misbahul Munir malam ini..

Kelihatan 5 khemah telah dipasang diatas tapak program PAS.. Kita terpaksa teruskan juga berselebelahannya dan pihak Polis bagi jaminan utk jaga keselamatan..

Malam tadi mereka dah pasang merata-rata banner ceramah mereka yang bertajuk, Ceramah Isu-Isu Semasa: Bersatu Kita Teguh Bercerai Kita Roboh.


Penceramahnya ialah Dato' Baharuddin Omar yang lebih dikenali Anjang Aki [gambar]..

Hahaha... sorang lagi pelakon yang veteran diperlembukan oleh
Hamidah malam ini.. Kesian.. Baru-baru ini penjual gelang, Ac Mizal diperberukkan.. Malam ini giliran Anjang Aki pula.. Jatuh maruah seorang Dato' ini..

Kita bukan nak kutuk dia sokong mana, tapi tidak perlulah bodoh ganggu ceramah PAS.. Jangan dipergunakan.. Buat la hari lain...

Apa-apa pun, jangan lupa datang malam ni.. Dengo cerita Midah xde.. g Oversea.. haha.. Kita tengok Anjang Aki meroyan.. Jom ramai-ramai.. Dekat beno dengan rumah Midah!!

Berapa Bas mereka akan angkut malam ni? nantikan.. Sebelum tu pekena Kueytiaw goreng kt tempat ceramah Umno dulu.. Hehehe..Batu Gajah Mari

JOM BERAMAI-RAMAI!!

No comments: