Friday, July 20, 2012

FITNAH MAKANAN UMNO!!! Adakah Fathul Bari akan mangsa fitnah Papa Gomo?

Aku ingatkan hanya sebahagian blogger-blogger dari UMB saja yang tak boleh terima hasil kerja tak bertamaddun si PapaGomo ni.. rupa-rupanya Fathul Bari Mat Jahaya pun tak boleh terima jugak..

Fathul Bari Mat Jahaya yang juga Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekreteriat Ulama Muda UMNO kata dia tak setuju dengan kerja-kerja fitnah si PapaGomo itu..
SHAH ALAM: Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekreteriat Ulama Muda Umno, Fathul Bari Mat Jahaya pada sidang media di Kompleks Karangkraf semalam menolak budaya fitnah yang dilakukan oleh blogger pro Umno, Papagomo.

Beliau yang menjelaskan pendirian tersebut ketika menjawab pertanyaan pemberita berhubung budaya fitnah yang dilakukan oleh blogger pro Umno itu yang sentiasa menjadi topik utama kepada media pro kerajaan dalam usaha meraih sokongan undi.


"Saya katakan secara prinsip tidak setuju dengan bentuk fitnah dan provokasi yang dilakukan.


"Sewajarnya kita perlu perbetulkan dan memperbaiki keadaan, perlu bekerjasama dalam mengurangkan budaya melontar persepsi tanpa fakta dan bukti," jelasnya selepas program debat anjuran Sinar Harian.


Tambahnya lagi, didikan perlu dilakukan dalam membuat analisa sebelum menjatuhkan hukum - Harakahdaily

Secara prinsipnya pula aku sangat suka jika PapaGomo ini meneruskan kerja-kerja memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat terutamanya DS Anwar Ibrahim..

Jangan kurangkan tetapi tambahlah sebanyak mungkin sempena bulan Ramadhan ini, minta video lucah yang kononnya sipelaku adalah Anwar Ibrahim yang si Zamil kata nak edarkan pada PRU13 ini di Permatang Pauh.


Siarkan dalam Blog PapaGomo tu.. barulah rating atau hits boleh mengalahkan APA.


Lagi satu kalau ada video seks fitnah Nurul Izzah tu..simpan buat apa? siarkan sempena menyambut Aidil Fitri ni..


Yang bagusnya si PapaGomo ini ialah penulisan dan fitnahnya kini telah dianggap sebagai hasil kerja UMNO.. bagus!! teruskan..


Dan artikel fitnah yang ditulisnya disebarkan pula oleh Blogger-blogger UMB.. walaupun  Tun Faisal juga tak boleh terima kerja tak bertamaddun dia ni..


Tapi yang aku hairannya kenapa ramai penyokong Pakatan Rakyat dari kalangan wanita suka membaca blog si PapaGomo nih??


Kalau korang tak percaya wanita penyokong dan ahli parti dari Pakatan Rakyat suka baca Blog PapaGomo ni.. korang tanya wanita-wanita dari Pakatan Rakyat yang membaca Blog.. korang tanya "Blog apa yang anda baca".. tanya  dalam 20 orang..


Dari 20 orang tu sekurang-kurangnya 10 akan kata Blog PapaGomo.. tak percaya? Cubalah tanya..
ASD

7 comments:

Hamdan Rukun said...

HE!HE!HE!

INILAH HEBATNYA UMNO, SALAH TETAP SALAH. LAINLAH PAS, KALAU SALAH JUMPA NIK AZIZ MINTAK AMPUN SELESAILAH.

SEBAB TU MAT SABU BOLEH JADI TIMBALAN PRESIDEN !

Unknown said...

Asalamualaikum ! selamat berpuasa.

Anonymous said...

tak sempat nak habis cakap pasal fitnah pecacai umno dah mula fitnah inilah budaya umno fitnah dah jadi asam garam dalam hidup umno.

Anonymous said...

tak sempat nak habis cakap pasal fitnah pecacai umno dah mula fitnah inilah budaya umno fitnah dah jadi asam garam dalam hidup umno.

Anonymous said...

Ada jgk penyokong PARTI PENGHINA HUKUM HUDUD komen kt sini?sempena bulan Ramadan ni berubah la ok,jgn ingat duniawi saja,mgkn esok lusa kita mati....

Anonymous said...

Kalau setakat cakap saje buat apa.ambil la tindakan terhadap pemfitnah-pemfitnah tu,dari dulu cakap,cakap,cakap,buat habis air liur saja...minta fathul bari kasi ceramah pada puak-puak ni ....

Gobek said...

Nasrudin telah kelentong Fathul semasa debat bila cakap karpal dah ubah pendirian ttg hukum hudud- negara islam. Karpal sangkal kenyataan nasrudin itu. Begini kah tingkah laku orang islam- tidak cakap benar- apatah lagu di khalayak ramai? Eloklah dengar apa yg fathul kata- umat islam perlu bersatu dan bukan bermusuhan!!!!