Sunday, July 29, 2012

KAKI WAYANG!!! Brahim Ali menangis teresak-esak , kasihan dia.....


Pengasas dan Mursyidul Am seumur hidup PERKASA, Datuk Ibrahim Ali kelihatan menangis teresak-esak disatu majlis Iftar anjuran Perkasa malam  semalam di Kelab Sultan Sulaiman Kg Baru, Kuala Lumpur.

Adakah beliau menangis mengenangkan masa depan politiknya yang semakin muram dan gelap?..Atau adakah beliau menangis kerana menyesal mengkhianati PAS dan hina caci maki hamun TGNA walaupun  diberikan peluang sebagai calon Parlimen Pasir Mas dengan bertanding diatas tiket PAS dan menang dan dianggap sebagai melepaskan anjing tersepit?


Atau beliau merasakan dirinya diperkudakan oleh Najib Razak?


Peliknya.. semasa beliau menangis tidak ada seorang pun kelihatan sedih walaupun ketika itu beliau sedang berucap didepan ahli-ahli Perkasa.


MUNGKIN MEREKA TAHU.. SI IBRAHIM ALI NI KAKI WAYANG TINGGI.. MENANGIS MENGELUARKAN AIR MATA BUAYA SAJA.OMAK KAU

3 comments:

Amuraria said...

BARUA ANJING TERSEPIT YANG DILEPAS NI NANGIS MACAM MUSANGLAH TAPI LEBIH ELOK MACAM KATAK DAA ! NANGIS LAH BILA INGAT NASIB MASA DEPAN YANG TAK MENENTU,PERKASAM PUN MAKIN DIMELUAT RAKYAT,POPULARITI PUN MERUDUM SEBAGAI SEORANG YANG PALING PERKAUMAN,DIA NANGIS TAPI GENG DIA YANG LAIN DOK PULUN KEDALAM MULUT NGAP NGAP NGAP KAH KAH KAH ,ABU PENYELAMAT DARI PENYAKIT KATAK !

hussin said...

mantan pengarah perisikan tentera, datuk salleh pun ada (tenggah gambar no 2, tangan kiri entah buat apa)!

Anonymous said...

uwaaaaaaaa....abih kawe lo ni....mati katok kawe...uwaaaaaaa.......hihihihihi