Tuesday, July 17, 2012

VIDEO REMAJA DIBULI!!! Polis kena jawab , inikah "Slogan PDRM Mesra, Cepat dan Betul... "

SEBUAH rakaman yang dimuat naik ke halaman facebook sejak beberapa hari lalu menjadi topik hangat diperbualkan oleh komuniti maya laman sosial itu.

Video rakaman itu menunjukkan aktiviti beberapa orang anggota yang dilihat membuli dua orang remaja di dalam tahanan dipercayai di salah sebuah Balai Polis di negara ini.

Melalui perbualan di dalam rakaman itu, difahamkan video tersebut dirakam oleh salah seorang rakan sekerja anggota Polis yang sedang membuli itu.

Rakaman itu menunjukkan bagaimana remaja yang ditahan dan dalam keadaan bergari disepak kuat berulang kali mengakibatkan remaja itu tertiarap.

Kedengaran dialog remaja yang disepak berulang kali itu juga disuruh oleh anggota Polis yang merakam video itu agar menjilat kembali ludahnya di atas lantai.


Milosuam

7 comments:

Anonymous said...

kompom anggota yg upload nih..apa ke pandainya..internal tu..kita pun xtahu apa kesalahan bdk2 nih..mungkin kecil dan mungkin besar..nk slhkan pdrm 100% dlm perkara ni pun xboleh..kdg2 kesalahan2 yg boleh membahayakan org awam dan rekod pun dh terbukti mereka nie tegar melakukan kesalahan,mereka terpkse melakukan sedemikian tp jgnlah tahap yg melampau...kita ikut mcm ckp presiden kt hr tu..

Anonymous said...

Perangai anggota PDRM yang macam inilah yang masyarakat benci, dan masyarakat naik muntah bencikan gelagat jahat mereka. Sedap-sedap jer mereka bantai budak-budak tu! Teringat pulak kisah penulis skrip DSAI, Munawar yang menceritakan bagaimana dia dilayan masa dalam tahanan dulu. Jangan salahkan orang lain apabila kamu dimaki dan dibenci kalau beginilah perangai kamu.

Anonymous said...

konfomlah pdrm telah menghayati ajaran2 yahudi apco....UMNO/BN sedang mengyahudikan malaysia...1 Israel 1 malaysia.....cybertrooper pun pakai penasihat yahudi.......

Anonymous said...

Masyaallah...malangnya Malaysia mempunyai polis seperti ini...Allahuakbar

Anonymous said...

aku bnci polis..hanjing..dri bwah smpai'ke'atas..

Anonymous said...

itu bukan polis beb... kalau polis jaga keselamatan orang awam...semua orang termasuk suspect...
kalau polis mestilah mendaulatkan undang2... kalau tak sia sia saja masa training 3 bulan belajar undang2...jika bertindak tak ikut SOP...
wahai polis2 jangan ingat kamu semua x pernah melanggar undang2...
secara jujur tolong tunjukkan mana polis yang tak pernah melanggar undang2...malah sebahagian polis lebih dahsyat perlanggaran undang2nya... ingat kamu terlepas hukuman di dunia saja...namun kamu lupa satu perkara...bila kamu zalim pada orang lain dan menafikan hak mereka... maka akan da pembalasan dimana satu hari nanti anak,isteri atau cucu2 kamu yang akan dizalimi oleh orang lain... nah rasakan ...

Anonymous said...

Anggota polis yang macam ni lah yang buat imej polis tercemar dan terus tercemar....
masalahny skarang imej polis dah la memang tak berapa nak baik..tambah la pulak cerita yang macam ni...ishk..ishk...