Friday, July 27, 2012

VIDEO SEKS!!! Pemimpin MIC itu ialah Speaker DUN Perak?

Kalau hangpa ingat Mediaperak akan menyiarkan video seks tersebut..hangpa silap. Mediaperak tidak akan menyiarkan skandal-skandal seks mana-mana pemimpin..baik BN atau PR. Ini bukan blog Umno yang hidup dengan skandal seks orang lain.

Aku nak petik berita yang keluar dalam klpost.

Perak Assembly speaker Ganesan’s chances of contesting a state seat in the coming 13th General Elections is probably dashed by the revelation of his sexscapade in Thailand.

The online media FMT that broke the news did not name the MIC leader but sources confirmed the person in quandary is indeed Genesan.
An online media had today published a report of the existence of a sex video involving a senior MIC official from Perak.

Apa yang nak aku kaitkan disini ialah orang yang menjadi sasaran ialah Speaker DUN Perak. Speaker inilah yang diangkat oleh Umno untuk menggantikan Sivakumar yang diheret dari kerusinya dalam krisis Perak 2009.

Ganeson telah diangkat oleh rejim Umno Perak sebagai Speaker secara rampasan kuasa yang brutal. Hari ini, hukum karma menimpa Umno Perak apabila pemimpin MIC yang menjadi kesayangan mereka terpalit dengan skandal seks di Thailand.
Apa kata Umno Perak?

No comments: