Tuesday, August 14, 2012

PANAS!!! Bangunan UMNO jadi tempat melempias nafsu

BANDAR TEMERLOH - Sebuah bangunan Umno lama yang terletak di bandar ini dipercayai menjadi tempat pasangan kekasih melampiaskan nafsu mereka. 

 Peniaga, Mohd Redzuan Abdul Ghani, 34, berkata, golongan itu menggunakan tingkat atas bangunan terbabit bagi mengelak dikesan orang ramai atau pihak berwajib. 

Menurutnya, kebiasaannya bangunan tersebut dikunjungi pasangan tidak bermoral itu pada waktu tengah malam kerana keadaan lengang dan dikatakan lebih 'selamat' daripada pandangan orang ramai.

“Memang ada perbuatan tidak bermoral dilakukan di bangunan ini terutama golongan remaja. Mereka dipercayai melakukan perbuatan tidak senonoh itu dalam masa yang singkat sahaja.


“Mungkin mereka tidak mampu menyewa bilik hotel murah, tambahan pula takut dicekup pihak Pejabat Agama Islam,” katanya kepada Sinar Harian.

Mohd Redzuan berkata, golongan remaja kini dilihat semakin bebas bergaul dan tanpa rasa segan berpeluk di khalayak ramai.


Katanya, masalah berkenaan perlu diatasi bermula dari rumah kerana institusi keluarga yang rapuh menyebabkan anak-anak tidak mendapat pendidikan agama secukupnya.


“Remaja yang masih di bangku sekolah terdedah dengan pelbagai faktor yang menjurus mereka melakukan perbuatan tidak baik.


"Budaya couple dalam kalangan pelajar sekolah perlu dibendung kerana boleh membawa banyak keburukan. Daripada couple itulah mereka terus hanyut dalam cinta monyet hingga membawa kepada perkara tidak sepatutnya,” katanya.


- sinarharian


7 comments:

Anonymous said...

Satu lg isu hangat di Temerloh. Tanah masjid Abu Bakar Temerloh(tapak lama stesen bas Tanjung Keramat)telah di faraidkan oleh ajk2 masjid berbangsa UMNO sesama sendiri. Di dirikan bangunan kedai enam unit dan empat dr nya telah di berikan kepada bukan melayu manakala 2 lagi di miliki oleh pengerusi masjid. Ini yg sedang perkatakan di kalangan penduduk Islam di bandar Temerloh....harap ada siasatan bagi mengesahkan cerita ini. Ini melibatkan maruah umat Islam.

Anonymous said...

next time, kalau nak melempias nafsu, jangan buat dekat bangunan umno. kene mencontohi mat sabun balun bini kawan dekat hotel perdana atau ustaz badrul kasi motivasi dekat bini orang dalam hotel pukul 3 pagi. barulah betul menuju negara berkebajikan

Anonymous said...

betul tu anon 06.52...buatlah projek kat motel di PD dengan penyanyi slim melim...barulah standard. tapi elok jugak buat kat bangunan UMNO...pemimpin bahagian boleh videokan dan enjoy mengendap..mengendap tu hobi pemimpin UMNGOK kan.

sri hartamas

Anonymous said...

tak sabar aku dengan pesta kawin mut'ah syiah pas kelantan. yahoo! boleh aku melempiaskan nafsu aku! muslimat pas pun boleh tahan mengancam

Anonymous said...

yang tahunya kawin muta'ah disukai puak umporno syiah yg sokong najibol rosmah

Anonymous said...

Astaffillah...ampunilah dosa kwn ku ini..

aku said...

kesian pembuat artikel2 fitnah dalam bulan ramadan di blog ni..moga2 hati anda dibuka agar bertaubat...tak gitu sri hartamas!!
tq