Wednesday, August 8, 2012

VIDEO MAHARAJA LAWAK!!!! 'Binate bewak' dari Abdullah Saamah

http://2.bp.blogspot.com/-Y0NLeCuM3XI/Ttz2gjStS6I/AAAAAAAAJRo/DxzAAiNUnq4/s400/746.jpgBuatlah penilaian wahai pendengar...! Siapakah yang menyesatkan siapa? UMNO sering menuduh bahawa PAS mengkafirkan UMNO..sekarang, siapa yang memperalatkan agama untuk politik??? 

Siapakah Abdullah Saamah yang mengeluarkan kenyataan di muka hadapan Utusan Malaysia hari ini bahawa "Haram Sokong DAP"? Katanya, DAP ialah KAFIR HARBI berbeza dengan MCA dan Gerakan. 

Untuk lebih mengenali siapakah Abdullah Saamah

, boleh saksikan rakaman sedutan ceramah beliau. Terima kasih.Di antara isi kandungannya ialah : 

1. 0:03 : "Nabi Muhammad baru duduk, turun daripada Mekah napok doh berhala di Bachok, hok Nik Aziz buat.."

2. 0:31 : "Nabi jale-jale, sepak berhala.. berhala hok tidur ado j...
ugok.(Nabi ter)semban situ, sapo buat ni? Nik Aziz jugok buatnyo.."

3. 0:45 : "Kalau Nabi Muhammad bangkit loni, dia mari Kelate, dia bunuh Nik Aziz, dia mari bunuh ore PAS"

4. 5:09 : "Ambo mimpi, tengok Nabi Muhammad, mari tepuk bahu ambo, sebut lebih 30 kali, betul doh hok ambo buat ni..."


Kenali Abdullah Saamah dengar video di bawah :

https://www.youtube.com/watch?v=Kj_sVTvu-D8&feature=player_embedded

6 comments:

Anonymous said...

kah kah kah betui ka dia mimpi jumpa nabi..ka dia mimpi BIK MAMA....kah kahkah

Anonymous said...

tok guru gapo dia ni memslukan agama Islam saja.Insaflah dolah saamak wei!!!!!.mu dengar mu kecek gapo mana tahu mu malu ko diri mu sendiri!

Anonymous said...

Macam ni ketua pondok. ingat koa ketua pondok cerdik2 rupanya bewak.

Anonymous said...

cis menate ulama dunia..d akhir zaman ramai ulama yg jd pgikut dajal tp menasia ni layak kah digelar ulama..nabi muhammad s.a.w dipermainkan dijadikan bahan jenaka.. yang ni aku cukup pantang!! ish..ish..

Anonymous said...

kalau berselisihan pendapat antara ulama, kita mestilah mendengar pendapat ulama' yang paling muktabar, tok guru. tiada satu pun ulama di dunia ni diangkat setinggi nabi, seperti dilakukan oleh ustaz budak melainkan nik aziz. bahkan, imam besar terdahulu sprt imam syafie, imam hanafi, imam ghazali pun tidak diangkat setaraf nabi oleh pengikut mereka

Anonymous said...

Saje2 aje ulamak ni dapat kutukan free.. tak tahulah lagi dosa. tgk sebelah aje... DAP tak nak hudud,, UMNO dan MCA jg tak nak hudud.. UMNO tu parti apa? parti org islam... kalau org islam sendiri tak nak hudud, hukumnya apa??? lebih haram dari yang haram... nak bagi gelaran apa, tak tahulah LU FIKIRLAH SENDIRI...