Wednesday, September 12, 2012

AMARAN POLIS!!! Sebelum polis buru , 3 pencacai UMNO kencing gambar pemimpin PAS jangan bersembunyi sila serah diri

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Seri Mohd Bakri Mohd Zinin menggesa suspek kes simbah cat kepada bas Jelajah Merdeka PKR di Melaka agar segera menyerah diri untuk membantu siasatan.

Menurutnya, polis sudah berjaya mengenalpasti suspek terbabit selepas menjalankan siasatan.

"Saya minta individu berkenaan tampil ke hadapan membantu siasatan kita.

"Adalah lebih baik untuk beliau menyerah dahulu sebelum kami cari beliau," kata Bakri pada sidang media di Bukit Aman pagi tadi.

NONESemalam, Setiausaha Wanita PKR, Maisuri Zainal berkata beliau berjaya mengecam seorang saspek dalam kejadian simbah cat kepada bas jelajah Merdeka Rakyat di Jasin selepas dipanggil polis untuk kawad cam saspek kejadian.

Kejadian itu merupakan kejadian kedua selepas bas yang sama dipecahkan cerminnya dan turut disimbah cat sewaktu singgah di Kota Bharu pada 1 September lalu.

Dalam sidang medianya pagi ini, Bakri Zinin turut menggesa supaya suspek dalam menghina gambar pemimpin PAS supaya tampil membantu siasatan polis.

Wajah tiga suspek berkenaan, yang didapati membuang air kecil ke atas poster menteri besar Kelantan dan presiden PAS dalam satu kejadian, dimuatkan di laman Facebook PDRM hari ini.

Bakri juga berkata polis setakat ini telah mengambil keterangan daripada sekurang-kurangnya lapan individu berhubung kes melibatkan seorang pengawal peribadi ketua umum PKR yang didakwa mengeluarkan pistol dikhalayak umum dalam satu kejadian di Melaka Sabtu lallu.

"Siasatan masih berjalan. Kita masih giat menyiasat kes berkenaan," katanya.

13 comments:

rakab said...

Jangan-jangan kerja puak pakatan sendiri nak burukkan Umno . Pasal tu sengaja tayangkan lambang BN.

eemmmm...taktik lama lagi.

Anonymous said...

Tolonglah jgn kencing dkt gambar tok guru dgn ustaz hadi. Org umno tak tau ke diaorg ru maksum. Tok guru tu nabi kitaorg. Ust hadi pulak kuli dap. Kalau ust hadi takde, sapa nak perjuangkan negara kebajikan

Anonymous said...

Diaorg bkn nyer kencing dkt gambar tu, tp diaorg nak bersihkan gambar muka tu sbb kotor jijik sangat lps muka diaorg kene tempias berak dap lps gugurkan negara Islam.
Terima kasih sbb bersihkan muka pemimpin kami

Anonymous said...

next time, kalau nak bersihkan gambar yang jijik tu, janganlah gunakan air kencing. tapi gunalah air karat e coli kelantan.

Anonymous said...

pencacai umno, sila serah diri pada polis. jangan serah diri pada abang nuwar, kalau tak nanti teruna anda akan ternoda

Anonymous said...

kita jangan terlalu cepat menghukum. mungkin dua budak tu adalah mangsa penindasan pas selepas pas makan harta anak yatim. ataupun boleh jadi mak budak-budak ni kene cerai selepas bapak dia berbai'ah talak 3 untuk bertanding mewakili pas pada pilihanraya lepas.

Anonymous said...

yang dokkomen kat atas ni orang yang sama....taik

Hamdan Rukun said...

HE!HE!HE!

ANAK CUCU DARI MEMALI KOT ..?

mamat said...

kalau nak bagi komen biar beradap sikit.Jangan bagi komen seperti kebudak-budakkan. setiap patah perkataan yang kita tulis kita akan bertanggungjawab terhadap orangn yang kita komen itu dan juga kepada Allah yang Maha adil lagi bijaksana. Mungkin juga yang beri komen seperti itu, tidak ada agama atau tidak beriman kepada Allah dan hari akhirat...

Anonymous said...

Janganlah kerana taksub kepada parti politik tertentu, lalu kita hilang adab dan nilai murni serta akhlak yang baik...atau mungkin parti kita itu yang mendidik kita begitu.!!!

Anonymous said...

pancacai umporno mana tahu komen ilmiah. komen taik kat atas tu semua orang yang sama

Anonymous said...

Kalau nak tulis blog biar beradap sikit. Jgn tulis blog sprt kebudak-budakkan. Setiap patah perkataan yg kita tulis kita akan bertanggungjwb terhadap org yg kita fitnah dan umpat itu dan juga kpd Allah yg maha Adil lagi Bijaksana. Mungkin juga yg tulis blog sprt itu, tdk ada agama atau tdk beriman kpd Allah dan hari akhirat...

Anonymous said...

Jgnlah krn taksub kpd parti pas, lalu kita hilang adab dan nilai murni serta akhlak yg baik dgn menulis blog fitnah dan umpat...atau mungkin parti pas kita yg mendidik kita begitu...!!!