Sunday, September 30, 2012

HUTANG 1MALAYSIA!!! Angkara Bajet 2013

11 comments:

Anonymous said...

sokong Islam anda selamat, sokong pas anda sesat. wassalam

Anonymous said...

marilah kita sama-sama mensabotaj pas pada PRU13 nanti kerana gagal melaksanakan manifesto pilihanraya yang lepas.

Anonymous said...

janganlah kita mengundi pas, kerana pas adalah keldai DAP. pemimpin pas pula tidak sehaluan dan dicemari berbagai fahaman seperti komunisme dan liberisme.

Anonymous said...

Mah love Abg Jib...kahakhakahkah

Anonymous said...

buat pengikut pas, kita perlu mensabotaj pas pada PRU kali ni untuk menyedarkan mereka kini di landasan yang salah. tanya pada diri sendiri, apakah pas kini sama seperti pas semasa zaman allahyarham ust fadhil noor dulu. selepas kita mensabotaj parti kita sendiri, baru pemimpin atasan menyedari kesilapan mereka. semoga pas kembali ke landasan yang benar.

Anonymous said...

ada juga beruk sekor terlepas kat sini

Pernah ditembak tear gas :D said...

bertambahlah lagi hutang Malaysia..... tu belum masuk bajet utk kak Mah korang nak shopping kat harolds. Ada seorg makcik India pernah bercakap dgn sekumpulan unit Amal PAS dlm LRT (selepas perhimpunan Bersih 3.0) "Saya kerja macam nak mati, hutang saya dan keluarga, sampai cicit yg keempat baru boleh selesai...ROSMAH KALAU SEKALI DIA BELANJA KAT HAROLDS, SATU HARORLDS BOLEH TUTUP NAK KASI DIA SHOPPING SORANG,". Statement tu mmg sentap meletup dari seorg makcik India yg kritik Rosmah.PASPB, korg rasa bajet 2013 untuk kak Rosmah shopping brapa hengget.

Anonymous said...

lembu umno sekor 9.54 hg 10.00 sentiasa komen banggang kat blog ni

Unknown said...

Pecacai umno terdesak tengok pas boleh kerjasama dengan DAP dan PKR dalam pru13 ni..kalau rakyat boleh terima insyaAllah putrajaya akan jadi milik PR...rakyat jangan takut barubah ....

Anonymous said...

Berapa RM Rosmah bagi kat kau?

Anonymous said...

Semua penyokong UMNO kat atas nu kepala butuh. Asal bukan UMNO kah kah kah