Tuesday, September 4, 2012

KANTOI LAGI!!! Bangla pun sambut merdeka di Bukit Jalil?


Ya benar itu gambar bangladesh, walaupun gelembung pipinya sama dengan khir toyo tapi gambar lelaki diatas bukanlah seorang jawa, manakala raknya itu sudah pasti tidak dilahirkan di hospital Kuala Lumpur.

Kelihatan seorang dari mereka mengibarkan bendera jalur gemilang, mungkinkah mereka ini berbangla jadi rakyat malaysia?, apakah bangla ini sudah boleh mengundi pada PRU13 nanti.

Ketika "melayu keris" menghunus-hunus keris mahu menikam kaum cina dan india yang lahir di negara ni, mereka lupa kerakusan sang penguasa memberi IC kepada bangla dan indon sebenarnya akan membuat negara ni hancur, warganegara "baru" malaysia ini nanti akan lebih melayu dari melayu.

Hebat sekali umno, cina dan india yang lahir di negara ini dibenci, padalah bangla dan indon dianggap sebagai keluarga sendiri. elok slogan 1Malaysia ditukar jadi 1 Dunia.

2 comments:

Anonymous said...

Byk lagi duit halal yg boleh cari, kenapalah mat2 Bangla ni pegi Bukit Jalil jd penyokong upahan UMNO. Menggeleng2kepala aku kehairanan :p

Anonymous said...

Mungkin Bangla itu sama dengan penduduk di OUG, di mana MCA Taman OUG menyediakan bas-bas ke Bukit Jalil dan membayar RM30/- kepada setiap penyerta