Tuesday, September 4, 2012

MANA POLIS?!!! Ada ugutan sembelih leher Tuan Guru Nik Aziz

Adakah negara ini mempunyai 2 undang-undang berbeza, satu khas untuk umno dan satu lagi untuk rakyat amnya. Kegilaan umno ni bukan setakat terhenti disini sahaja tetapi berani pula membuat ugutan membunuh pemimpin atas pakatan rakyat.


Malam ni semasa gua melayari facebook gua terjumpa satu ugutan bunuh terhadap Tuan guru Nik Aziz. manusia biadap yang mengelar dirinya mengajak orang ramai untuk menyembelih leher tuan guru, ini kah budaya politik Malaysia. ugutan sewenang-wenangnya di haburkan bagi menakutkan rakyat. 


Link Profile :  SINI


Dah Menjadi Budaya UMNO..

7 comments:

Anonymous said...

Cai umngok cakap mcm xde agama… yelah yg disokong pun parti syaitan dan iblis!!!

Hati Muda said...

haha. mana diorang ada telorrrr. cakap boleh la.

bunbinban said...

jgn di layan geng setan bodoh yg x waras... hahaha

Anonymous said...

Syaitan dikenali nak semelih2 org lak. Pecah konek lu sampai tak dpt langgan pelacur Hatyai kalau kau sentuh Nik Aziz.

Anonymous said...

Rasa kalau laung azan kat Syaitan dikenali ni pun, belum tentu diorg beredar.

Anonymous said...

Kang ku jumpa lembu umno sekor ni ku sunatkan kali ke-2 baru tau....

Cakap macam syaitan ja....

Anonymous said...

Cakap bleh lar broooo...tapi kalau tgna kena lu org makan tak abis lar ngan org2 pr plak terutama nyer org2 pas takkan depa bongok plar brooo...cakap bleh cakap nper umno2 dan bn semua minta mageran sangat ker.....dah sampai nak buat kecoh2 ni