Wednesday, September 12, 2012

SYAITAN YANG DIKENALI!!! Tabur fitnah Tok Guru Nik Aziz 'merajuk' lalu keluar awal mesyuarat Syura


Mengapa Tok Guru Nik Aziz keluar awal dari mesyuarat Majlis Syura Ulamak PAS?


Media propaganda nombor satu Malaysia iaitu TV3 Suku memberitahu bahawa sebabnya ialah kerana Tok Guru merajuk kerana agenda tindakan terhadap Ustaz Nasharuddin tidak masukkan. Jurucakap yang mengulas itu isu siapa? Wan Ismail Wan Ahmad, bekas calon PAS tahun 80an yang sewaktu dalam PAS dulu tak sudah-sudah mengkafirkan UMNO. Pasai apa pulak setelah bukan jadi ahli PAS nak jadi jurucakap bagi pihak PAS pulak? Gilababi punya TV3 suku...


Dalam isu Ustaz Nasha ni, media propaganda 'Syaitan Dikenali' memang sudah bersedia untuk spin fikiran rakyat dengan situasi tertentu. Mari kita tengok...

JIKA isu Ustaz Nasha dijadikan agenda, dibincang dan diambil tindakan. TV3 Suku akan kata: PAS tunduk kepada Anwar dan DAP.


JIKA isu Ustaz Nasha tidak dibincang dan tidak diambil tindakan. TV3 Suku akan kata: Puak Anwarinas dalam PAS ditolak, Nik Aziz merajuk, kecewa, hubungan Pakatan semakin retak.


Dan itulah isu yang mereka gunakan untuk spin pemikiran rakyat sekarang. Mereka hanya melaksanakan kerja syaitan iaitu berusaha memecahbelahkan jamaah Islam. Alhamdulillah PAS dari pucuk pimpinan hingga ahli paling bawah tidak melatah isu Ustaz Nasha. DAP dan PKR pun akur. Akhirnya UMNO serta puak2 Syaitan Dikenali yang meroyan sendirian siang malam.


Berbalik kepada soalan mengapa Tok Guru Nik Aziz keluar awal dari pengerusikan mesyuarat Majlis Syura.. jawapannya sudah diberikan, sebab beliau kurang sihat waktu itu! Adapun sebab2 yang lain seperti merajuk dan sebagainya adalah sebab yang direka oleh para Syaitan yang dikenali, maka tak usah percayalah akan propaganda bodoh itu. Sekian.Kedah La

7 comments:

Anonymous said...

Aku mmg tak setuju betul dgn tv3 sebarkan fitnah ni. Tok guru mesti memastikan kesihatan tak terganggu. 'worlds record' pemimpin diktator plg lama pegang jawatan tak blh dibenarkan jatuh ke tangan org lain.

Anonymous said...

Masa zaman firaun dulu pun sama. Firaun ditampuk pemerintahan sgt lama, sampai mati.

Anonymous said...

Hadis Abu Hurairah r.a: Rasulullah saw bersabda :


Tanda-tanda orang munafik ada tiga perkara, iaitu apabila bercakap dia berbohong, apabila berjanji dia memungkiri dan apabila diberi amanah dia mengkhianatinya [Hadith Sahih Riwayat Muslim]

Anonymous said...

setuju sangat. tok guru dulu pernah cakap, kalau mahathir letak jawatan hari ni, esok dia letak jawatan. tapi terbukti tok guru menipu. boleh ke kita katakan tok guru mempunyai salah satu daripada tanda orang munafik?

Anonymous said...

hoiii...lembu UMNO/BN dah terlepas hoooiiii....syuuuhh...syuuuhh...syuhhh...hihihiihhihi

Anonymous said...

Anon 12 September, 2012 19:09...
Aku tak pernah dengar tok guru kata "kalau mahathir letak jawatan hari ini, esok dia letak jawatan"...

Mana kau jumpa cerita dongeng ini?

Yang aku pasti tok guru pernah kata yang lebih kurang maksudnya kalau umno tukar perjuangan bangsa kepada perjuangan Islam hari ini, esok pas dibubarkan.

Anonymous said...

Cepat g bagi lembu2 umporno tu makan… dok menyemak jkat sini!