Tuesday, September 11, 2012

TERKINI!!! 2 indivIdu dicari polis kerana biadap kencing di gambar pemimpin PAS

Pakaian dan topi mereka terpampang jelas logo BN.Foto - Greenboc
Perbuatan biadab yang sukar dimaafkan

K
uala Terengganu - Polis sedang mengesan individu yang bertanggungjawab melakukan perbuatan menghina gambar pemimpin Pakatan Rakyat yang disiarkan di sebuah portal berita Jumaat lepas.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah/Perundangan Terengganu Supt Luqman Abdul Rahman berkata siasatan dilakukan setelah polis menerima laporan berkenaan perkara itu di Balai Polis Kerteh, Kemaman, Sabtu lepas.

"Gambar dalam portal berkenaan menunjukkan beberapa lelaki melakukan perbuatan menghina pemimpin Pakatan Rakyat antaranya Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat.

"Salah seorang daripada mereka seolah-olah membuang air kecil pada gambar pemimpin itu. Perbuatan yang dilakukan ini kita kira sangat serius kerana ia menyalahi undang-undang," katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Luqman berkata setakat ini polis masih mengesan sama ada kejadian sebenar berlaku di Terengganu atau di tempat lain serta latar belakang kesemua suspek.

Beliau menggesa individu yang bertanggungjawab tampil menyerah diri secepat mungkin dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat menghubungi balai polis berhampiran. -BERNAMA

9 comments:

Anonymous said...

dicari polis sbb Ibrahim Ali nak bagi pingat keperwiraan Ibrahim Ali....hihihihih

rakab said...

Hah, sekarang apa kau rasa ?
marah? geram ??

bila pemimpin kau diperlakukan macam tu !!

sebelum ni bukan main penyokong Pas bermaharajalela pijak dan nak berak atas gambar, mengutuk, memaki pemimpin Umno dengan berbagai gelaran . Sekarang ni budak-budak tu dah mula bertindak balas. Takkan marah kot..

huhuhu..

Anonymous said...

rakab..yg dia kencing gambar tu dah lama dah buat report pun tapi tak ada tindakan dibuat oleh pihak berkuasa..tapi 31ogos baru ni gambar najib n rosmah di buntut kan cepat diaorang bertindak...cuba gunakan otak lembu kau tu berfikir,siapa yg mulakan dulu dan kenapa baru sekarang pihak berkuasa nak ambil tindakan?cuba pikir...tak leh..oopatutla tak leh pikir sebab kau lembu..

Anonymous said...

rakab nie ketinggalan zaman kut.....sbb dilembukan syaitan UMNO/BN.......hihihihi

cucukerinci said...

Rakab == lembu sebab bodoh mcm lembu dan mcm katak bawah tempurung....nak berhujah tapi bodoh...

rakab said...

Alah non,...perangai buruk puak Pas pun bukannya baru tahun nii...dah berzaman dah !!

Cuba jaga kelakuan tu elok-elok, tak lah orang berdendam. Ikut cara ustaz Nasha jangan ikut tingkahlaku Mat Sabu.

Anonymous said...

eke ele...rakab hooiii....nak tukar topiklah pulak....mula citer pasal gambar dipijak....ini masuk pulak nasharuddin pulak...eeemendelah lu......

Anonymous said...

aku dapat dah idenditi budak rakab ni..hahahhaha..tak bole lari ke mana.

Anonymous said...

SAH KETURUNAN ANJING KURAP,KENCING MERATA-RATA HAHAHAHAHA....