Sunday, October 7, 2012

10 OKTOBER 2012 !!! Najib akan buktikan berani merasmikan debat

Debat Piala Perdana Menteri?? Serius??!!

Bukankah mereka kata debat ni bukan budaya kita? Tapi siap ada piala beliau lagi?

Ini saja la yang dia berani kot. Ajak berdebat, kecut. Bila berbahas, ponteng.

20 comments:

iaryylr said...

ingatkan dah dibatalkan sebab dah umum bukan budaya kita,kok masih ada lagi? keh! keh! keh!

Anonymous said...

berita hot! terbaru! lagi hot daripada artikel yang disiarkan oleh paspb! timb mursyidul am pas ust harun din membuat kritikan secara terbuka mengenai fahaman Islam Liberal yang dipromosikan anuwar! dia pun mengkritik ucapan Akhbar, penceramah yang dijemput anwar semasa mempromosikan bukunya di Malaysia bahawa Islam hanya untuk persaudaraan, bukannya untuk membina sebuah negara!

aku rasa sekarang puak parasit erdorgan anwarinas sure panas hati. so, bila lagi korang nak pecat timb mursyidul am korang ni sbb melawan cakap anuwar al juburi (gelaran yang diberi oleh mat sabu)?

Anonymous said...

dalam isu ni, kita kene tanya pada diri sendiri. adakah kita ingin mengikut doktrin Islam Demokrat yang dibawa pas, ataupun doktrin Islam Liberal yang dibawa anuwar? tepuk dada tanya iman.

Anonymous said...

pas yang mengamalkan pemerintahan kuku besi tidak boleh menerima teguran. cuba tengok apa yang berlaku kepada CN al afgani apabila membuat pendedahan penyelewengan pas dalam menguruskan harta anak yatim memali. dan jugak nasib hassan ali bila melawan arahan anuwar dan dap demi untuk mempertahankan akidah umat Islam. kedua-dua mereka disingkirkan tanpa diberi peluang untuk membela diri! bersama samalah kita menolak parti pas yang zalim.

Anonymous said...

sokong Islam anda selamat, sokong pas anda sesat. wassalam

Anonymous said...

sokong bn anda la*nat

Anonymous said...

Penah tgk "You saka… Pergi jauh2" x?
Kali ni tukar "You lembu UMPORNO… pergi main jauh2"
Kahkahkah

Anonymous said...

umno party setan

bentarasetia said...

Ikut pas tak boleh ikut umno tak boleh.. Ikut kristian la... Tunjukkan mereka jalan tuhan yang benar... Bagaimana caranya hahaha setan ketawa

bentarasetia said...

Ikut pas tak boleh ikut umno tak boleh.. Ikut kristian la... Tunjukkan mereka jalan tuhan yang benar... Bagaimana caranya hahaha setan ketawa

Anonymous said...

setan yg dikenali

rakab said...

Memang patut pun Najib menolak debat cara Pakatan sebab puak pakatan hanya mahu menjadikan debat sebagai platform meraih populariti semata-mata tanpa rasa tanggungjawab. Contohnya pembentangan bajet haprak PR. Semua hanya tentang bagaimana nak membelanjakan wang tapi cara nak mendapatkan duit tak pulak dinyatakan......auta jer lebih!!

Bajet Anwar akan meningkatkan defisit sehingga lebih daripada 8%.
Pasal tu Najib tak minat nak layan ucapan Anwar diparlimen!!

Anonymous said...

komen ko rakab mengesahkan ko lembu umno

rakab said...

Perjuangan Pas dah semakin menyeleweng dari landasan parti yang asal sebab tu Haron Din bedal Anwar umpama pukul anak sindir menantu kepada puak anwarinas.

Majlis makan malam anjuran Pas Melaka baru-baru ini yang turut dihadiri kaum cina menyaksikan botol-botol dan tin arak bersepah atas meja.

Sampai mana Pas nak gadaikan kesucian Islam ??

rakab said...

non 01.00,

Menggelar aku atau mana-mana ahli Umno dengan gelaran yang buruk takkan dapat meningkatkan imej parti kau pun..

lagi pun ADA AKU KESAH !!
muaahahahaa..

Anonymous said...

rakab dah letih buat komen bodoh, dia kata tak kisah sebab lembu mana ada tahu malu

Anonymous said...

mooooooooooooo....hihihihihihi

rakab said...

Kesian puak pakatan ni...dah tak mampu nak komen, melenguh macam lembu jer..

anon 0213 tu sekor-sekornya lembu Pas yang komen kat blog .

muahahahaaa..

Anonymous said...

ko sekor je rakab lembu umno yg dok komen kat sini. no ip sama

Anonymous said...

wa cayalah lu rakab....lu mmg berani betulll.....apa or kata...berani kerana benar...yyaaaa...mmg ko ni mmg benar2 lembu UMNO/BN.....hihihihihi