Thursday, October 4, 2012

AKHIRNYA UMNO MENGAKU!!! Pakatan Rakyat akan perintah Malaysia selepas PRU 13


Pakatan Rakyat diakui sendiri oleh UMNO  bakal jadi parti pemerintah untuk  mengurus tadbir Putrajaya selepas PRU 13 nanti.

Ini boleh dilihat apabila admin lihat lidah biawak rasmi UMNO, Utusan keluaran hari telah menerbitkan dimuka depan "Kabinet Bayangan" Pakatan Rakyat.

Jika UMNO melalui lidah biawak rasminya tidak cukup yakin dan percaya yang PR akan mentadbir urus negara ini selepas PRU 13, mana mungkin "kabinet bayangan" boleh diterbitkan dimuka depan.

Yang paling memelikkan ialah, PR sendiri belum mengeluarkan apa-apa kabinet bayangan walaupun PR cukup yakin untuk mengusir UMNO/BN dari takhta kuasa Putrajaya nanti.

INI MEMBUKTIKAN TAHAP KEYAKINAN UMNO/BN YANG PR BAKAL MENJADI PARTI PEMERINTAH NEGARA SELEPAS P13 NANTI  MELEBEHI TAHAP KEYAKINAN DAN KEPERCAYAAN PAKATAN RAKYAT SENDIRI BERKALI-BERKALI GANDA.OMAK KAU

6 comments:

Lanvin Clichy said...

Hehe agenda penasihat yahudi utk bn utusan haramjadah tak takut kalah d mahkamah sbb bayaran akan d buat oleh budjet penasihat yahudi janji otak rakyat msia mesti tolak pr

rakab said...

Anwar memang takut nak umumkan kabinet PR ini sebab dia dah berjanji dengan ramai orang jawatan kabinet yang sama.

Bila utusan siarkan maka ramailah pemimpin PR yang kecewa sebab nama tak ada dalam senarai.

Lepas ni Anwar pulak yang kena tikam belakang..!
hahahaa...eh, mana pergi jkkkkkk utara ?? dah tobat ke ?

Anonymous said...

Mungkin melayu berjiwa hamba mcm rakab n semua ahli umporno yg cuma baca utusan meloya (lidah resmi biawak) yg pandai2 mereka kabinet bayangan PR cayalah ..... ape pn kabinet ni lebih baik dari kabinet BN/Umporno terutama menteri kewangan....... tapi jgn lupa UM rakyat x terpedaya dgn niat umporno nak melagakan kompenan PR..... cuma org mcm rakab senang2 lh caya.... sbb berfikir guna kepala lutut...

JKKK Utara said...

Assalamualaikum saudaraku RAKAB.Ingat gak saudara kat saya ye.aha,saya memang dah b'taubat.setiap hari saya minta ampun dari Allah dan b'taubat.siapalah saya nak dibandingkan dgn saudara.saya tetap b'juang b'sama islam.saudara dah taubat ke?

rakab said...

cikaro 3.59,

Senarai tu dikeluarkan oleh Suhaimi Safie adun Seri Muda merangkap ketua penerangan PKR Selangor.

Kau ni memang tak tau apa pun laa...pakai ikut jer macam lembu !!

rakab said...

Salam JKKK Utara,

Kalau PR menang PRU13 nampaknya Malaysia akan dibarisi oleh kabinet nepotisme dan kronisme yang terulung di dunia.

Tony Pua [DAP] menteri kewangan ??
takbir...

Nama Mat Sabu tak ada dalam senarai...agaknya Anwar memang tak percaya dengan bang mat kott..