Friday, October 5, 2012

BAKAR BENDERA PAS!!! Ketakutan hilang kuasa regim zalim


Gambar ini di ambil ketika ceramah umum Pakatan Rakyat yang disertai oleh Tamrin Ghaffar Baba di Alai, Melaka malam tadi.

Dilaporkan bendera Pas ini di curi dan dibakar oleh individu yang belum dikenal pasti.

Tekanan demi tekanan kepada Pakatan Rakyat serta penyokongnya, namun semakin kuat tekanan di beri makin kuat kami menentang kezaliman rejim Umno BN.

Gambar~fb

10 comments:

Anonymous said...

kita perlu menolak pakatan kerana mereka menindas orang miskin dan mengambil hak anak yatim. pas dengan isu makan harta anak yatim memali, dan yang terbaru cubaan pkr selangor merampas tanah rakyat miskin yayasan basmi kemiskinan. semoga Allah membalas kezaliman mereka

Anonymous said...

regim yang paling zalim ialah regim pakatan yang mengamalkan kronisme dan nepotisme. nik aziz dan nik abduh, anuwar ada jijah dan nurul ijjah, karpal dan gobind, kit siang dan guan eng. harap rakyat malaysia menolak parti pakatan anak beranak dan keluarga yang mengamalkan politik yang zalim dan jijik, menggunakan politik untuk mengkayakan kroni. semoga Allah melindungi kita dari kezaliman mereka

Anonymous said...

setiap blog pro pr akan diupah sekor lembu umno.lembu umno ini akan kerjanya buat komen bodoh

Anonymous said...

Woi lembu umngok! Cakap pandai la… bukti mane???

Anonymous said...

kamu bertanggungjawab diatas segala fitnah yg kamu buat di hadapan ALLAH kelak.. ingatlah yg kita akn mati..

Anonymous said...

Kah! Kah! Anon 0233 emosional mcm bang nuar bila org tanya mana jam omega. Kita berbalik kpd basic. Kalau mengikut fatwa ust hadi awang, mengumpat dan mendedahkan keburukan seseorang dibenarkan dlm Islam jika bertujuan utk memilih pemimpin. So, apahal ko emo sgt ni? Ke ko tak nak patuh arahan presiden. Nanti kene buang mcm hassan ali karang, baru menyesal.

Anonymous said...

Kat melaka ni semua banner pas dia org koyakkan. Org yg Takoot memang mcm tu la.

Anonymous said...

Dimana ada umno disitu ada fitnah...dimana ada fitnah dah tentu ada umno

Lanvin Clichy said...

Tolak umno kerana pemimpinnya korup dgn bini2 mereka songlap duit rakyat pemimpin mereka senang lenang rakyat hidup melarat harga getah jatuh lebih parah d musim hujan kak mah jari penuh dgn intan berlian kalau rakyat nak tau jib n mah lebih dahsyat dari tun m dgn mak cik hasmah

Anonymous said...

Di mana ada umno di situ ada lembu. Di mana ada lombu di situ ada umngok...wakaka... Usah gusar berhadapan dgn pencacai shaitooon yg dikenali...haha