Tuesday, October 16, 2012

KETETAPAN PERKASA!!! Akan sokong UMNO walaupun dengan muka yang tak malu?

Zulkifli Noordin (bersongkok) dan Muhammad Zahid Md. Arip (kiri) semasa sidang media di pekarangan Dewan Orang ramai Kampung Ahmad Said pada Rapat Umum Perkasa Perak di Ipoh, kelmarin.
 
IPOH 15 Okt. – Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mengambil ketetapan untuk menyokong serta membantu memenangkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Naib Presidennya, Datuk Zulkifli Noordin berkata, keputusan itu diambil setelah melihat senario politik semasa yang menyaksikan kedudukan Islam dan orang Melayu di negara ini diserang bertubi-tubi oleh golongan tertentu dengan mendapat bantuan asing.

“Kita akan bantu UMNO dan BN mendapatkan semula mandat daripada rakyat. Kita akan berusaha membantu UMNO dan BN bukan setakat menang dengan majoriti tetapi mendapat semula majoriti dua pertiga daripada rakyat.


14 comments:

Anonymous said...

tok guru menggelar ust nasaruddin dengan gelaran lidah panjang kerana menegur sikap sesetengah orang Islam yang terlampau mendahulukan matlamat mengejar kuasa hingga mengabaikan prinsip Islam itu sendiri.

Anonymous said...

pas sekarang menolak Islam, sehingga tok guru sanggup menggelar bekas timb presidennya sendiri dengan gelaran lidah panjang.

bersama-samalah kita mensabotaj pas kerana menolak prinsip Islam untuk mengejar kuasa.

Anonymous said...

Alhamdulillah, semoga ramai lagi orang Islam yang terus menyokong umno.

Anonymous said...

Apakah dia benda 1 macam 3?

Anonymous said...

PERKATAK.....

Anonymous said...

Sejak bila PERKASA sokong PAKATAN RAKYAT.....Tak payah sibuk2 buat sidang media, hanya orang bodoh aje yang tak tahu stand perkasa ni.......

Anonymous said...

perkasam gileeee...zul kulim bengongggg

Anonymous said...

Klu da munafiq tu munafiq la dulu, kini dan selamanya.

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

KALAU ESOK PERKASA KATA SOKONG PAS DAH TENTU PERKASA TIBA TIBA JADI BAIK NOOO!!

Anonymous said...

orang dah meluat nak masuk umno, pandai juga budak2 pekasam ni buat NGO untuk menarik golongan yng x mmpercayai umno, dari dlm NGO ni lah kau tabur fitnah kat PR lalu sekurang2nya x undi mana2 party dgn harapan mengurang jumlah undi PR, kalau bernasib baik ada gak yng mengundi BN kerana mereka berfikir BN dan PR 2x5 tapi lebih baik BN kerana bagi habuan. beginilah melayu dibodohkan.

Anonymous said...

bodoh pnya org yg skong umno..biaq p la dorg nk ckp apa tntang pr..jnji keje jln..

Anonymous said...

semua tu kerana nak mintak nyawa kat najib je tu..sape tak kenal dgn zul & zahip tu..yg bangang sebangang2nya ialah org2 yg disekrliling mereka tu..

Haikal Abas said...

Buat sidang media nak tambah peruntukan...muka tak malulah tu

rak-b said...

Bekas peguam Anwar, orang yang paling tahu tentang sikap dan sifat Anwar...akhirnya menentang Anwar.
Apa maknanya tu ??

orang Pas pun tahu temberang Anwar,..
tapi demi kuasa dunia, orang Pas rela khianati sunnah nabi...

sunnah kit siang didahulukan, Dap diutamakan !!

takbir 3x !!!