Monday, October 22, 2012

TU DIA!!! Chua Soi Lek jadi idola pelakon video seks Alvin Tan

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgW76QNsNoNNeQaVxj9YpNhxaCFm8n3zP8s6gkj7If6Qm3NbgjRU4HP5KvGElgkmz0fVTfimA_BkU7_nkX-7-3Bri9q-2RKDvUA0d4FOAc9nuhP7Hc42GCFXzmQInKcfS5UGD1FzqXk1hs/s1600/chua_alvin.jpgBLOGGER kontroversi, Alvin Tan yang hangat diperkatakan minggu ini gara-gara menyiarkan gambar dan video aksi seks bersama kekasihnya di blog mengakui presiden parti komponen Barisan Nasional, MCA Chua Soi Lek sebagai idola.

I used to look up to Datuk Seri Dr Chua Soi Lek, sexually. Funny how things turned out

Pelajar berumur 24 tahun dari Universiti Kebangsaan Singapura itu menulis "Saya memandang tinggi kepada Datuk Seri Dr Chua Soi Lek, dari segi seksual. Kelakar bila semua perkara ini timbul".

Pada 2007, rakaman peribadi Dr Chua sedang mengadakan hubungan seks dengan kekasihnya di sebuah hotel di Batu Pahat, Johor telah tersebar di khalayak ramai dan beliau mengakui bahawa beliaulah orang di dalam video tersebut.


Beliau kemudian dipaksa meletak jawatan selaku menteri kesihatan pada tahun 2008 dan tidak dipilih oleh Barisan Nasional (BN) sebagai calon dalam pilihan raya tersebut. Namun menjadi presiden MCA pada tahun 2010 selepas konflik dalaman parti MCA yang berlarutan.


Walaupun memenangi jawatan presiden, Dr Chua masih tidak mendapat sebarang jawatan kabinet, kerana persepsi negatif terhadap isu seksnya.


Alvin Tan mencipta kontroversi selepas dia dan kekasihnya meletakkan gambar dan video mereka melakukan hubungan seks di dalam blog.


Nampaknya budaya seks bebas yang dibawa oleh Chua Soi Lek yang sering kali menghina Islam ini sudah menjadi ikutan anak muda. Kini Chua Soi Lek sudah boleh berbangga, kerana berjaya menjadi pelakon seks yang diminati.


ReJaM© "
Siapa perjuangkan seks bebas? Lu fikirlah sendiri... "

6 comments:

Hamdan Rukun said...

HE!HE!HE!

KALAU DIA DENGAR " ABANG TAK BASUH MUKA LAGI MAH!! " MESTI DIA LAGI TERUJA..

Anonymous said...

itu fitnah ciptaan umno, tiada bukti. ini mengaku dia dalam video porn berkenaan. tak sangka luncai juga penjilat Soi Lek, konon nak pertahankan Islam.

Mungkin Luncai pun dah belajar mcm mana beraksi seks dgn Soi Lek

nick said...

Agak2nya pemain bowling yang merogol budak berumur 13 tahun tu menjadikan Rahim Thamby chik sebagai idolanya. pelik sungguh sebab kedua2nya terlepas dari hukuman didunia oleh undang2 yang Chua Soi Lek katakan lebih bagus dari Hudud. Yang pasti setakat ini, hudud belum pernah lagi memasukkan rakyat kedalam penjara tanpa bicara, tak pernah lagi menjatuhkan hukuman penjara selama beberapa tahun untuk pencuri kecil2an (tapi membebaskan serta meringankan hukuman keatas pencuri dan perasuah besar seperti khir Toyo, ling Liong Sik, Abd rahman palil, S/usaha Nor Muhamad Yaakob dan ramai lagi. Hudud juga tak pernah lagi memberi kebenaran kepada pihak polis dan pihak berkuasa untuk menganiaya dan menzalimi rakyat. Sesungguhnya tidak ada akta atau undang2 yang zalim. yang ada hanya manusia2 yang zalim dan jahat yang berlindung disebalik undang2. Contoh terbaik adalah UMNO. Undang2 bagi mereka adalah alat untuk menindas rakyat dan sebagai perisai mereka untuk berbuat kejahatan. Sebab itu UMNO cukup takut kepada hudud kerana mereka tahu jika ianya dilaksanakan dan dikuatkuasakan oleh orang2 yang baik dan jujur, UMNO akan mempunyai ramai aggota yang kurang anggota (kudung) dan perhimpunan mereka perlu diadakan di Sg Buloh (majoriti adalah penghuni Sg Buloh)!

Anonymous said...

HE!HE!HE!

LUNCAI N PENYOKONG SYAITAN PN JADIKN SOI LEK IDOLA JGK...

Anonymous said...

Bagi luncai pungkok soi lek lebih sedap dijilat dari mempertahankan Islam

bapak Si luncai said...

Luncai terjun bersama labunya.. kesiannya kt dia..