Tuesday, November 13, 2012

BERITA SEDIH BUAT UMNO!!! Anu tersepit zip semasa berdemo

Jika sebelum ini dikatakan Mamat UMNO mahu menunjukkan kulupnya. Namun dari pengamatan gambar  Mamat UMNO tu nampaknya sedang bertarung kerana kulupnya tersangkut zip . 
Apa pun aksi seperti ini sungguh tidak bermoral. Bila dikatakan macam BERUK , sahih puak ni marah. Tapi tengok la sendiri....

15 comments:

Anonymous said...

Mmg mcm beruk pun.BN dh jd mcm parti sengkek dh.. sanggup buat keje bodoh mcmtu. Mcmana org nak hormat jauh sekali nak undi parti yg dh makin nazak ni.

Anonymous said...

Gambar dgn besi tak blh dijadikan bukti - fatwa hadi awang

Anonymous said...

ANON 22:45

Setuju! UMNO dengan RASUAH mana boleh di sinonimkan kan....kan...Rosmah dengan obesity pun tak sama....Kak Ijat dengan lembu lagilah tak boleh jadi bukti.

Besuk kalau sape sape tunjuk gambar orang tengah kongkek bini engkau, jangan sekali-kali engkau percaya.....

Anonymous said...

Anon 2251, tu bukan fatwa aku, tp fatwa presiden pas hadi awang. Cuba ko tanya dia, kalau ada gambar org kongkek bini dia, dia percaya tak?

Anonymous said...

Kristian nak guna kalimah Allah, father nicky ah ziz benarkan. Lina joy murtad, father nuar galakkan. Kristian nak murtadkan org melayu, sista nurul izinkan. So, buang je lah perkataan Islam dari pas, buat malu je. Aku cadangkan nama parti kebajikan malaysia, PKM. Nampak ok sikit.

Anonymous said...

ABU

Anonymous said...

Anon 2245...usah dilayan setan2 nih..dorg kan dh berjanji sumpah bagai utk memesongkan umat Nabi Adam sehingga hari kiamat..Semoga Allah melindungi dan memberi kita kekuatan menghadapi musuh2 Islam yg nyata

Anonymous said...

Cian anon 23:23 otak udang

Anonymous said...

Nak tanya sikit. Sekadar bertanya bukannya menuduh. Jgn gelar aku org umno pulak lps ni. Pas ada dpt peruntukan dari gereja katholic ke krn memperjuangkan kristian? Manalah tau, entah2 duit derma tak cukup utk pilihanraya ni.

Anonymous said...

itu soalan dari beruk umno, walaupun ko kata bukan orang umno

robertocarlos said...

Tadi melancap tak habis member dah panggil berdemo.. tengah syok menjerit mani pulak tetiba terpancut.. rugi la..budget nk main bohsia mlm ni cancel laa..

Anonymous said...

mkin hari mkin teruk dh budak umno ni.awat la sampai mcm ni hang jd.gaya bhsa hang mcm org tak dak agma.insaflah.aku simpati dan ksian kat mak ayah hang ada anak mcm hang.taubatlah bro kalau hang syg mak ayh hang.yg tu je aku boleh pesan

matta merah said...

Kelakar gile berita ni!!!!

Anonymous said...

Bukti ada bang? Kalau xde d kira fitnah..kalau fitnah ak bleh terima sbb ko umno..x dpt d pisahkan dgn rasuah dan fitnah.. hehe

Anonymous said...

Ni sekor ag..tula..kalau x pandai p belajar agama..jgn ikut mazhab utusan..kang sesat..ckp ikut perasaan..hehe..matila BN kalini..