Sunday, November 18, 2012

FITNAH TERBARU KE ATAS UST AZHAR IDRUS!!! Juak-juak UMNO memang keji


Rakaman gambar Ustaz Azhar Idrus bersama keluarganya konon dikatakan sedang menikmati hidangan di "Restoran Mcd" kini tersebar luas dengan ligatnya di alam internet.

Persoalan yang ingin admin lontarkan ialah...Betul ke ini salah satu rangkaian Restoran McDonald?

Pada pengamatan admin ini bukan Restoran McD tetapi Restoran KFC..Kentucky Fried Chicken.

Hanya disebabkan kini kuat mengajak rakyat boikot Restoran McD maka ada juak-juak UMNO ambil peluang dan kesempatan nak memfitnah Ustaz Azhar Idrus.

UMNO DENGAN FITNAH BERPISAH TIADA.OMAK KAU

17 comments:

Amuraria said...

KERANA SELALU & TEGAS BERSUARA KEBENARAN UAI DIFITNAH OLEH PUAK-PUAK DAJJAL PARTI SEKUTU APCO YANG SAYANG ZIONIS ! ABU !

rantai said...

Ya Allah, Kau turunkanlah bala ke atas pencacai-pencacai umno yang memfitnah Ustaz yang kami hormati dan sayangi ini agar mereka mengerti bahawa memfitnah itu adalah perbuatan keji di sisiMu.

cekli@abg chor said...

bila kita berdoa mereka kata kita memecahbelahkan Islam......yang depa dok buat fitnah tu dak ka memecahbelahkan Islam??????

Doa yang Dato Nik Aziz buat tu dah memang wajar kalau diambilkira dengan apa yang UMNO dah buat....

Anonymous said...

Suatu hari rumah Pak Mat dipecah masuk oleh perompak, dia dan isterinya diikat dan tidak mampu berbuat apa2.. anak perempuannya telah dirogol oleh perompak tersebut..manakala anak lelakinya pula dibelasah dgn teruk... yg dia mampu lakukan ketika itu hanyalah berdoa supaya Allah hancurkan perompak2 tersebut.. Setelah mendengar doa tersebut perompak2 tersebut memarahi Pak Mat dan berkata: "Mana boleh doa mcm tu sbb aku ni ISLAM dan MELAYU!! Jangan doakan kehancuran sesama ISLAM, nanti Cina tepuk tangan!". Keesokan harinya kecoh satu kampung dan masuk akhbar tempatan dgn tajuk "DOA PAK MAT PECAH BELAHKAN ISLAM"

rakab said...

anon longkang 23.48,

ooooooo, begitu pulak tafsiran kau tentang doa. Cubaan nak menghalalkan doa haramjadah puak kau tu laaa...

Aku doakan kau sempat bertaubat dan tak mati dalam kesesatan !!

Anonymous said...

ko doa utk diri kau supaya diberi petunjuk.amin

rakab said...

“Saya yang mahu Datin Seri Rosmah Mansor duduk di tengah-tengah antara saya dan isteri”

Hari ini Lee Chong Wei menjawab fitnah dari puak Pakatan.

ada bukti video yerr....

Fitnah dan puak Pakatan bagaikan lagu dan irama,..tak dapat dipisahkan !!

Jkkk Utara said...

Rakab,saya memohon maaf kpd saudara dan pihak saudara bg pihak PAS dan PAKATAN RAKYAT jika isu itu fitnah.saya juga ingin saudara mewakili pihak saudara terutama sekali utusan malaysia memohon maaf kpd kami di PAKATAN RAKYAT kerana byk menfitnah di pihak kami.buktinya kekalahan demi kekalahan dalam kes saman fitnah berkaitan menteri2 kami.

Anonymous said...

Congrates! Susah nak cari org pad yg sopan mcm jkkk utara. Org pas yg selalu komen dkt blog ni menggunakan bahasa kesat, caci maki dan mengeji. Kadang2 heran mcmana diaorg blh mendakwa mrk mengamalkan budaya Islam padahal Islam adalah agama kedamaian

Anonymous said...

Rakab = mangkuk jamban

Anonymous said...

UAI makan pun jadi isu..
Takat makan kat KFC & McD tu apa lah besarnya hal sangat nii..makan kat gereja pun no hal apa..
Der,
Tengoklah sama nasib saudara kita kat Palestin..itu yg patut jadi kesedihan kita..
Musuh kita kat luar dok tunggu masa nak makan kita jer..tengok statement Obama udah ler..jelas der, Islam musuh depa..
Musuh dalam pula dok tunggu masa nak ketuk kepala hangpa..tapi hangpa dok ralit berkelahi pasal makan la pulak..
Hakikatnya hang ni kan..bodoh..tak cukup dengan bodoh, diperbodoh-bodohkan pulak..yang lagi lawak tu, hangpa memang seronok jadi bodoh...
Sedaqla dol-dol dan ngok-ngok oiii..berapa kali nak bagitahu daaa, hangpa dah terkeluaq track..politik ni bukan hiburan..

DDBT

rakab said...

Salam JKKK Utara. Lama tak baca komen ente. Sibuk bermuktamar ke ??

rakab said...

Jkkk Utara,

Saya bersedia memohon maaf dari saudara jika saya ada melakukan kesalahan secara peribadi kepada saudara tetapi saya tidak boleh mewakili pihak-pihak lain kerana saya hanyalah seorang insan kerdil sahaja.

Harap maklum.

Anonymous said...

sudah la rakab tak mengaku beruk umno. beruk umno kerdil

Anonymous said...

Hoo yeah! Chong wei x sebodoh tu nk menjatuhkan maruah rosmah.. sbb tu dia ckp dia yg suruh..cuba kalau si chong wei ckp, "entahla rosmah tu, suka2 dia je nk dok tgah".. korg byangkan apa akan terjadi kat chong wei? X kena bunuh dia mcm altantuya? Haha..apa daa..itu pun x leh fikir...

Jkkk Utara said...

Tidak mengapa Rakab.saudara mohonlah kemaafan secara terbuka dalam blog ni jika saudara ada menggunakan hujah2 yg dikeluarkan oleh utusan utk kes2 sebelum ini yg dh terbukti kes tersebut fitnah.tu pun kalau ada la.saudara saja yg ingat.sekadar muhasabah diri utk menjadi lebih baik walaupun kita berbeza fahaman politik

Anonymous said...

pas dah jadi cam pkr..parti hidup dengan membohong jerr..

aku tak pelik kalau pas kalah teruk pru13 nanti