Sunday, November 18, 2012

FITNAH MAKAN DI KEDAI mcD!!! Ust. Azhar Idrus jawab fitnah juak-juak UMNO


ARTIKEL INI SUSULAN DARI ARTIKEL TERDAHULU YANG ADMIN POSTKAN.
Penjelasan Ustaz Azhar Idrus ( Original ) tentang gambar UAI & keluarga tersebar makan mcD..

"Ini di Johor bukan Kota Baru, ambe xmakan di mcD tp bersebelahan dengan mcD, kawan dari JB yang belikan aiskrim tu untuk anak. Gelas air kopi tu diisi dengan air nescafe yg dibeli olih rakan dr kedai sebelah. Isteri xmakan apa2 pun.

Begitulah bunyi ayatnya...semoga kepada juak-juak UMNO yang dok fitnah itu, mohon bertaubat.
 
Semoga terjawab sudah segala kekeliruan dan fitnah berniat jahat ini.....kepada para penyokong, peminat dan pengkagum Ustaz Azhar Idrus yang cepat melatah itu agar bawa bertenang dan baca dulu apa yang admin tulis bebelum nak keluarkan sebarang komen dan hujah... Jangan main terjah membuta tuli dan komen hentam kromo.OMAK KAU

11 comments:

Bongkarkan temberang said...

Azhar Idrus kata, ambe (saya) tak makan di McD tapi bersebelahan dengan McD.....tetapi kerusi dan meja itu sudah cukup untuk kita kenal kalau tidak milik McD dah tentu milik KFC.

Kawan dari JB yang belikan ais krim untuk anak......

Gelas air kopi itu diisi dengan air nescafe yang dibeli rakan dari kedai sebelah.....Logikkah seseorang membeli air nescafe dari kedai lain kemudian pergi ambil gelas dari McD atau KFC untuk isi air nescafe ? Apakah kedai bersebelahan jual air nescafe dengan di isi di atas tapak tangan ? Kah...kah....kah.....kah....

Dulang diatas meja itu sudah cukup untuk membuktikan segala-galanya. Semua orang kenal itu adalah dulang milik McD.Kalau tidak McD itu dulang KFC. Apakah ais krim yang dibeli oleh kawannya untuk anaknya itu dihidangkan dalam dulang ?

Dalam dulang tersebut terdapat resit.....apakah kawannya membelikan ais krim untuk anak Azhar kemudian diberikan dengan resit bersama ?

Yang paling lawak dan paling tak masuk akal sekali adalah isi air nescafe yang dibeli dari kedai sebelah kemudian di isi dalam gelas McD.

Saya berada bersebelahan McD, kemudian saya beli pula air nescafe dari kedai bersebelahan dari tempat yang saya duduk dan ambil gelas kosong di McD untuk isi air nescafe yang saya beli. Logik ? Kalah wayang hindustan beb......Kah....kah....kah....kah.......

Gelas kopi McD. Bekas nugget KFC....dulang tu pula kalau ada alas kertas promosi dalam dulang nampaknya macam dulang McD .

memang natang laaa !

Anonymous said...

Anon 8:54
Amboi bukan main detail lagi cari kesalahan org! Yg kecik2 semua ko nampak!
Tapi ko buta, pekak dan bebal bila:
1. Bilion2 duit rakyat disonglap pemimpin pujaan ko aka syaitan2 dikenali
2. Islam dihina oleh chua sex lek secara terang2an
3. Penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa oleh umporno yg byk didedahkan

Dasar pencacai umngok!

Anonymous said...

Alahai..sukanya dia.. suka jela lagi bnyak2... ak pun penah je buat mcm ustaz tu..pnjam gelas mcD sbb nk share air ngan kwn ak.. pa masalahnya? Ko pun bukan ada video nk tnjukkan yg diorg mkn kt mcD..

Kesian ko ni..bnyak sgt dok dgr ceramah ustaz fathul n ustaz mat malaya la ni... hihi

Anonymous said...

Org Islam mati disana-sini, diaib. Dihina. Dicemuh semuanya disebabkan lahirnya org semacam "Bongkarkan Tembelang" Dan "Rakab" di bumi Allah ini, Org Islam Akan terus Terhina jika bangsat2 masih tak putus mencari Dan memecah belahkan sesame islam.
Ya Rabbi hancurkan lah musuh2 Islam Dan rapatKan Saf sesame Islam Biar musuh tak dapat mencelah... Aminnn

Anonymous said...

saya setuju dgn Bongkarkan temberang...penjelasan UAI tu mcm tak berapa nak logik...tp yelah kan pengikut tegar UIA mana boleh terima orang lain tunjukkan kekhilafan UAI...apa dia tu maksum sangat ke tak buat salah lgsung...manusia manusia

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

PENGAJARANLAH..
UAI CAKAP MACAM KERAMAT SANGAT, SEMUA ORANG LAIN TAK BETOI, DIA PAKAI FERRARI TAK PER LAH PULAK. TUNJUK SANGAT CINTA DUNIA.

Anonymous said...

Anon 16.36
TAJUK: Fitnah makan di kedai McD UAI jawab fitnah juak2 umno.
Tapi yang awak dok melalut pasai lain kenapa kalu tak faham lebih baik dok diam kalu perkara tu benar terima ajalah walaupun ianya pahittttt. Apakah bila bergelar ustaz semuanya betul perhatikan betul2 gambar tu.

Anonymous said...

kuat nipu natang azhar nih..hehe
Nok tanye ape hukum makan aiskrim yahudi yg dibeli oleh rakan pulok?

Kalu ye pun nok nipu, agok2 la natang.. ngaku je la..

Anonymous said...

Bahlol...ni bukan soal isu penyelewangan bebagai...ni soal Pak lebai lawak 'ustad' azhar ..yg kuat ajak owang boikot mc d mende...dia sendiri bagi anak dia makan aiskrim mc d....meme..ble masuk maharaja lawak nanti.....ustad pelawak dan pembohong era terkini

punk core said...

Mu pk elok2..mcd tu pkai askrim nestle... Malaysia not yahudi...mu ni...jgn ckap xpena mkn mcd....

amizam abdul latif said...

Ingat.!!!sasiapa yg memberi komen tanpa mengetahui perkara yg sebenar,dia akan jawab di PADANG MAHSYAR nanti di hadapan ALLAH