Tuesday, November 27, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Di pentas yang sama, orang yang sama terserlah inilah UMNO

http://2.bp.blogspot.com/-S98KaOz4jKI/ULWJn5-d-_I/AAAAAAAArd4/PgzOMW42MIg/s1600/533991_523825247630354_1606629742_n.jpgDi atas pentas ini UMNO bercakap akan memartabatkan Islam, UMNO menegakkan syiar Islam dan berbagai lagi lah..

Tapi di pentas yang sama, di lokasi yang sama, di bangunan yang sama, di depan orang yang sama mereka terlibat pula dalam event kat atas ni...

Nak tegakkan syiar Islam atau nak tegakkan apa benda ni?

9 comments:

Anonymous said...

nak tegakkan batang bolehlah

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

ayah said...

umno busuk ni hanya pandaikan keja yg kesannya busuk juga aje lah..nak tegakkan Islam kononnya..pppuuuuiiiihhh

umno_baru said...

kala tak TEGAK kacau beb....

Anonymous said...

mereka berlumba-lumba nak tegakkan batang.

Anonymous said...

Kouta masih ada kosong lagi....keh keh keh

insafdoh67 said...

Islam nama je puok ni

Anonymous said...

Diantara sifat orang munafik itu. cakap tak serupa bikin.

Mula kata haram, kemudian geram itu petanda Umno nak karam, sebab itu mereka dah mula seram.

Anonymous said...

PENYEMAK UMNO/ULAMAK UMNO,KOMEN LA PASAL NI ,AKU NK DGR SEKARANG LKO KOMEN BENGONG!!!