Friday, November 16, 2012

GAMBAR HARI INI!!! PKR buat jelajah, UMNO nak tiru tapi inilah jadinya......

26 comments:

rakab said...

Apa yang jadi ??

Nak tunjuk konon tidak ada orang yang datang mendengar ceramah Umno....
Lain kali ambil gambar hadirin bukannya fokus gambar penceramah semata-mata !

taktik murahan...

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

CERITALAH SIKIT PASAI MUKTAMAR PAS !

HADI KATA " TIADA HUDUD ! TIADA HUDUD ! "...

rakab said...

Dalam muktamar Pas yang sedang berlangsung sekarang ternyata Harakah yang teruk kena belasah !

Harakah hanya menjadi keldai kepada PKR dan DAP. Harakah membusuk hingga ke ususnya.

Anonymous said...

Luncai.. Pengikut pas je yg tertipu. Bangunlah ahli pas dari tidur. Kamu telah ditipu oleh pemimpin kamu

rakab said...

Harun Taib kata Isu hudud dan halalkan murtad cuma perkara remeh sahaja. Tak payah bincang. Usul-usul itu tendangkan ke tepi saja.

Isu yang besar dan perlu diutamakan ialah macamana nak kekalkan Pas menjadi binatang ternakan DAP dan PKR.

eemmmmm alahai..

Anonymous said...

heheheh rakab rakab.

Anonymous said...

Senyap je org pas ni. Dah terkelu lidah tgk perangai badut pemimpin sendiri ke?

Anonymous said...

....beruk2 UMNO/BN mengamuk dan meroyan atas pokok....kesian tak der org nak layan.....hihihi

Anonymous said...

Anon 0153, cuba nak divert isu ke? He.. He.. Cute nyer org pas bila takde hujah nak pertahankan parti sendiri

Anonymous said...

kelu tgok baruah2 umno menyalak mcm hanjing.. komen ikot sedap hati sendiri.. kire dah hebat la keluarkan komen2 mcm tu? bleh jd jkkkk kg? alahai.. melayan baruah umno ni takda penghujungnya.. lantak korang lah sang baruah!

Anonymous said...

Anon 0158, mcm ni ke bahasa org pas yg mengaku Islam? Penuh dgn maki hamun dan cerca. Istighfar bnyk2

Anonymous said...

itu la beruk umno, bukan banyak ekor pun

Anonymous said...

Standardla camni, umno tau nk tiru je.. Tp habuk pun tarak.. Umno=taik kucing

Anonymous said...

SETAKAT SOKONG PARTI SYAITAN YG DKENALI XYAH MENYEMAK KT SINI LA BENGONG!!!!!!

Anonymous said...

Bn-syaitan yang di kenali,dr maha yang cakap,aku tak campur,byebyebye.......yabedabedo....

Anonymous said...

InsyaAllah, aku akan undi PAS..

Anonymous said...

Umno kerja meniru je la ni.luncai n rakab hang tangung ah nanti dosa2 pemimpin kau.55 thn memerintah ada ks nak laksanakan hukum islam.stakat nak bina syiar sja sapa pun buat.syariat tak d tegakkan pun.hang suka ka anak muda terus hanyut dgn gejala maksiat.apa pemimpin kau duk buat.umno suka mereka jd laro sbb bleh cucuk hidung.klau nak bg umat baik benda2 laro jgn d adakan.ni dah mufti kata haram pun duk buat jugak.tak berdosa ka tu.hangpa tangung ah.

Anonymous said...

biarkan anjing2 umporno menyalak! dah petanda x lama lg la tu! yg lawaknya, c sekor tu, siap ckp pas busuk til ke usus! mcm pernh dgr je ayat tiu! dr saper ya? oh yes! fm ularmak tersohor al kerala mahataik, penyamun tersohor harta2 rkyat mesia! tp keling tu ckp, umno yg busuk til ke usus! kahkahkah! nk bt mcm mana, let thm menyalak, coz darah daging dah sebati dgn rm rasuah,arak, judi n maksiat2 lain!

Anonymous said...

Sian beruk umno terkinja2 sorang2 siap tagih simpati suruh org layan dia… hahahaha
Bagi pisang sebijik biar dia diam

Anonymous said...

Tahniah paspb krn berjaya menarik ramai pengikut umno utk sama follow blog nih.moga suatu masa akan terbuka hati utk bersama perjuagan islam tercinta.pd penyokong pr yg nak beri komen jgn ah guna bhasa yg kurang sopan walau d provok.kita lawan berhujah menggunakan fakta.moga hati2 mereka mendapat hidayah.

Anonymous said...

-pelik juga..umno pulak sibuk nak hudud sedangkan dialah penentang nombor wahid sejak zaman inggeris lagi..
- eh rakab, yang suka gambar fitnah ni UMNO..semua ceramah pakatn tak dapat sambutan kalau dlam berita & blog pro UMNO..tiba-tiba rakab pulak kata jangan fitnah, aduii buat baik la konon..
- UMNO juara akidah la pulak keh keh..bila pas bawak usul hukuman bagi orang murtad di parlimen, bangun satu persatu MP UMNO menentang keras...eh kes kartanika yang kena hukum sebab minum arak pun ramai UMNO yang protes..tak caya?
- Sister in islam dah lama main kes murtad ni..UMNO buat dono je sebelum ni..cuba lihat siapa dalam sister in islam, ramai dari kaum kerabat pemimpin UMNO..
- caci cerca pas tiap2 hari di media tak pe ke?
- orang ada kuasa mcm tu la.. dia akan guna segala kekuasaan yang ada..tapi bila ajak berhujjah aduhhhh....
-utusan lagi le teruk ketua dia sendiri sahkan berita boleh diubah2 tak perlu sangat etika wartawan ni..yang penting kelabukan rakyat...sebab? sebab kita ada kuasa dan segalanya...saman boleh bayor duit banyak...keh

Anonymous said...

Antara bnyak2 komen ni ada la dlm 2 3 org bdak umno..hurm, bnyak tu je ke nk undi bn nanti?

Anonymous said...

MACAM TANDAS BERGERAK AJER...IALAH TU KOMPOM...NAK MASUK BERAPA SEN

Anonymous said...

SIRI PROGRAM JELAJAH PERTUNJUKAN MAK YONG BERGERAK...

Anonymous said...

aik?tv dah tak laku ke?smpai nk tiru pr jelajah naik lori...guna jelah...tv korg tu...selagi masih boleh guna..xpayah pnyokong umno bn nk berembun..berhujan kt luar rumah...nnti lps pru13 kot dah xblh brkempen kt tv..so,skrg ni masa yg trbaik kempen kt tv...keluarkn bnyk2 gmbar dacing kt tv...bior kaca tv berpinor warna biru..oh.ye...pd rakab dgn luncai..bior pr je.... menempuh idup kt msia lps pru nnti...korg pegi ngekor si rosmah..dia ada cincin 24juta dll...dia lari ke kazakstan korg ikut le.Tak payah nk risaukan kami...pstu bising2 kt blog kami..korg akan diselamatkan oleh rosmah nnti sbb jadi pnyokong umno yg terkuat...yakinlah akan pertolongan rosmah..najib...shahrizat jalil...rais yatim...hishamuddin...pada korg.

Anonymous said...

mari kita sama2 doakan cai2 umno ni berubah jadi baik ..kita tolong diorang supaya tidak terus meneus melakukan dosa: dosa memilih pemimpin2 yg tidah amanah, rasuah,kaki minum, kaki pompuan & yg sewaktu dgn nya...satu lagi yg menolak hukum ALLAH