Friday, November 16, 2012

TERDESAK!!! Video Samseng UMNO bawa parang dihalau dari ceramah Merdeka Rakyat

SEBELUM ini kita pernah dedahkan bagaimana seorang samseng yang cuba mengganggu ceramah Anwar Ibrahim di Langkawi berjaya ditangkap rujuk sini [samseng upahan].

Maklumat daripada petugas yang terlibat menjayakan program Jelajah Merdeka Rakyat di Sabak Bernam pada 1 November lalu mendedahkan satu kejadian tangkapan seorang samseng upahan yang cuba mengganggu program Jelajah Merdeka Rakyat tersebut.

Menurut petugas, samseng upahan dengan gaya Mat Rempit yang bersenjatakan parang di pinggangnya itu dipercayai telah diupah untuk membaling cat pada Bas Jelajah Merdeka Rakyat yang dinaikki oleh Anwar Ibrahim.



Bagaimanapun, samseng itu berjaya ditahan sebelum dia berjaya melakukan perkara buruk. Parang miliknya telah dirampas, selain itu penduduk tempatan mengesahkan sangat mengenali pemuda ini yang merupakan penyokong kuat Umno.

Lihat sendiri rakaman video di atas kejadian saat samseng upahan ini ditahan oleh para petugas ketika Anwar Ibrahim sedang berucap dalam program Jelajah Merdeka Rakyat di Sabak Bernam tempoh hari.


Ada penduduk Sabak Bernam di sini? Jika ada mungkin korang kenal dengan samseng yang dipaparkan dalam video di atas. Bolehlah tanya dia berapa banyak upah yang dia ambil daripada Umno untuk mengganggu ceramah Anwar Ibrahim.


ReJaM© "Politik samseng dan Umno bagaikan tahi dan kentut... "

SEBELUM ini kita pernah dedahkan bagaimana seorang samseng yang cuba mengganggu ceramah Anwar Ibrahim di Langkawi berjaya ditangkap rujuk sini [samseng upahan].

Maklumat daripada petugas yang terlibat menjayakan program Jelajah Merdeka Rakyat di Sabak Bernam pada 1 November lalu mendedahkan satu kejadian tangkapan seorang samseng upahan yang cuba mengganggu program Jelajah Merdeka Rakyat tersebut.

Menurut petugas, samseng upahan dengan gaya Mat Rempit yang bersenjatakan parang di pinggangnya itu dipercayai telah diupah untuk membaling cat pada Bas Jelajah Merdeka Rakyat yang dinaikki oleh Anwar Ibrahim.



Bagaimanapun, samseng itu berjaya ditahan sebelum dia berjaya melakukan perkara buruk. Parang miliknya telah dirampas, selain itu penduduk tempatan mengesahkan sangat mengenali pemuda ini yang merupakan penyokong kuat Umno.

Lihat sendiri rakaman video di bawah kejadian saat samseng upahan ini ditahan oleh para petugas ketika Anwar Ibrahim sedang berucap dalam program Jelajah Merdeka Rakyat di Sabak Bernam tempoh hari.

Read more: http://milosuam.blogspot.com/2012/11/samseng-upahan-bersenjatakan-parang.html#ixzz2CO3RNfTh

8 comments:

Anonymous said...

Samseng taik kucheng...

Anonymous said...

Seriusly! Org tgh sibuk dgn muktamar pas tapi paspb sibuk citer pasal samseng? Paspb tak follow muktamar ke?

Anonymous said...

Paspb, ko malu ke nak laporkan pasal muktamar sendiri sbb pemuda menolak usul bersih 4.0 dan mengkritik akhbar rasmi pas, harakah? Nak buat mcm mana, sbb diaorg dah tak sanggup jadi hamba ambiga dan tak sanggup bergelumang dgn fitnah harakah. Belia mcm ni lah yg kita mahu, berani krn benar

Anonymous said...

Puak samdol ni lagi syok published cerita putaq belit karangan anwar & kroni..
Cerita pasal mmuktamar mana la nak berani..cerita lebih2 nanti karpal tempitt..kupas panjang2 nanti terjerat diri & anwar pulak..

Pakatan 'mungkin' bagi pas lebih kerusi pada pru13 ni, tapi dengan perkembangan semasa..jangan harap la prestasi pas lebih baik dari pru12..bukan mungkin2 dah, ini pasti..

Tak kira la BN menang ka atau PR menang, tapi pas confirm parti yang akan kalah..

DDBT

Anonymous said...

ek ele beruk2 umno/BN nie.....suka hati paspblah......inilah bakal pemimpin dari UMNO/BN.......pegi kerumah org....lepas tu rampas kuasa...dia pulak nak memerintah buat itu ini.....hahahahaprakk punyer spesies.....spesies lanun katakan.....

Anonymous said...

Umno dlm ingatan..terkubur sampai kiamat..

Anonymous said...

beruk umno dah teruk macam mabuk todi

Haikal Abas said...

UMNO...united malay Neraka organisasi....keahlian nya terbuka kepada sesiapa yang ada ciri syaitan yang direjam...moto nya...berkawan dengan syaitan