Monday, November 19, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Pencacai UMNO tak reti baca tulisan jawi tapi ada hati nak fitnah, hasilnya kantoi...... .....

27 comments:

Anonymous said...

Melayu tapi akibat tak gheti jawi, buat fitnah. Palui kata orang Sabah.

XUMNO said...

Budak bangang dan bodoh. Jahil jawi, mungkin juga tak pernah sentuh Quran jauh sekali membacanya.Inilah produk UMNO/BN.Fikir pandai dan hebat, tapi tunjuk kebangangan seluruh dunia.

Anonymous said...

ini kes Stupid an Proud lah nie......

Anonymous said...

cr mamat nie nyer fb, dh xder dh..hahahaha

Anonymous said...

Walaupun bangang, terimakasih kerana telah menderma RM5 untuk perjuangan Islam...........

Anonymous said...

Apala korang sibuk bising2 pasal button muktamar ni. Paspb, ulaslah pasal pengisian muktamar. Dengar citer harakah kene balun, lps tu ahli menolak abg nuar jd pm. Mesti satu tamparan besar buat anwarinas. Apa2 pun, aku berdiri teguh dibelakang team ulama pas.

Semoga ulama menjadi peneraju pas seperti pd zaman sblm ust hadi dulu.

Anonymous said...

Siapa jadi PM selepas pilihanraya samaada Hadi, Anwar ataupun Lim bukan perkara pokok. Yang penting bukan dari Ameno, sebab satu hari nanti Presiden Ameno akan berasal dari Bangladesh.......

Anonymous said...

Seriusly, ko tak kesah kalau lim seorg kristian jadi pm? Ko lbh suka pm ko kristian daripada Islam? tebal betul kebencian ko pd umno. Buanglah kebencian dari hati dan terimalah kedamaian. umno berkali2 membuka pintu perpaduan pd pas.

Anonymous said...

Eee...malu siot mamat ni.. ada ke PEMERHATI dia ingat PERWAKILAN.. seb bek profile pic dia x tertukar dgn nama ISRAEL.. wat malu jong...

Anonymous said...

Tak salah seorang kafir yang adil dan bijaksana menjadi PM, daripada seorang muslim yang meratah dan menyusahkan rakyat, termasuklah saudara seagamanya. Otak biar betul, dah 55 tahun merdeka, PM kita yang mengaku muslim asyik mengondol harta rakyat, rasuah dan salah guna kuasa kita tak peduli, hanya kerana pegangan agamanya.

Anonymous said...

Anon 1710, artikel ni sebenarnya cubaan paspb untuk divert dari isu yg plg besar dlm muktamar pas, iaitu penentangan ahli pas terhadap gaya kepimpinan pas skrg. So, paspb hanya mampu membangkitkan isu remeh temeh tapi tidak berani mengulas pengisian muktamar. Kasihan..

Anonymous said...

Wow! Ko puji tinggi melangit lim kristian. Kalau dap tau, sure dia bangga dapat khadam mcm ko. Respect pd khadam dap yg tak mengenal erti penat mengampu dap.

Anonymous said...

Kalulah umno yang buat sembahyang hajat n doa pas KO sudah pasti akan ada perarakan besar2an dari Kota Baharu ke KL (Istana Negara)untuk menyerah memorendum kepada DYMM Yang DiPertuan Agong.Tapi heran org umno ni baik juga no.

Anonymous said...

la! bodoh jawi rupernya! terlebih makan lembu nfc kak ijat kot?

Anonymous said...

Orang yang dok tuduh orang bodoh sebenarnya dialah yang terlebih bodoh.

Anonymous said...

UMNO bengong, kalau takut LGE jadi PM, kenapa kamu yang memerintah 50 tahun tak buat satu peruntukan undang-undang yang meletakkan Melayu (berketurunan Melayu, beragama Islam dan mengamalkan adat istiadat Melayu) sahaja sebagai PM. Bodoh tahap stupid dam-dam. Melainkan UMNO takut kalau buat macam tu MCA MIC tak mau jadi kawan kamu.

UMNO bengong, memandangkan kamu dah didoakan PAS agar binasa, apa kata kamu pergilah berlarak ke KL dari Kota Bharu hantar memo pada PM. Melainkan di kalangan kamu tiada siapa yang sanggup... selalunya ini keraja Brahing Ali malangnya Brahing Ali telah diceraikan UMNO dengan sumpah sebab curang.... maka tak boleh kembali sebagai ahli UMNO.

Anonymous said...

Gelak kat beruk atas sekali, dah lah xpandai baca jawi, ckp merapu lak tu, woi melayu ni bodoh jawi laa.... PENCACAI BANGANG!!!!! Ni kena anta Sarkas mcm cite pendekar bujang lapuk.

Anonymous said...

At least x jd mcm media umno bn la kan... aritu tembak izzah, skrg tembak nik aziz.. dlu kisah altantuya dsb, diorg divert kat berita remeh temeh juga.. dahla berat sebelah, dia ingat semua org malaysia ni senang2 diperbodohkan mcm bdak2 umno skrg? Kemon laa...

zawawi zakaria said...

Lim kit siang tu kristian ek????....hadoi....lawak la ko ni...

zawawi zakaria said...

Lim kit siang tu kristian ek????....hadoi....lawak la ko ni...

rakab said...

Lebih baik ahli-ahli Pas lupakan saja hasrat mereka hendak melihat Hj.Hadi menjadi PM Malaysia jika PR menang PRU13 nanti.

Ini adalah kerana DAP dan PKR telahpun membuat ketetapan bahawa Anwar Berahimlah yang bakal mengetuai kerajaan pusat jika Pakatan dapat menawan Putrajaya.

Kalaupun Pas memperolehi kerusi parlimen terbanyak melebihi PKR dan DAP, puak Anwarinas di dalam Pas sudah pasti akan menyebelahi Anwar sebagaimana biasa.

Anonymous said...

SubhanAllah,
Bengap, Bodoh, Bangang, bingai betul budak ni.... Sapa-sapa yang cam muka dia bagi nasihat sikit pegi masuk KAFA, PASTI, TASKA / TASKI.
Mhadet Kutty dah kata dalam umno tak ada org cerdik ini bukti dia dalil yang jelas dan nyata

Anonymous said...

Lim kit siang cuba sedaya upaya menyembunyikan agama sebenarnya, tapi kemungkinan dia buddha. Lim guan eng confirm kristian. Majoriti pemimpin dap ialah kristian sprt eli dan teresa kok

Salim Rubayyi' Ali said...

Ini bangang tahap cipan ni. Tulisan jawi pun tak reti baca. Last2, cai jadi bahan ketawa org. Yg cai2 lain, toksah nak divert bagai pasal muktamarlah, kristianlah, itulah inilah untuk menutup kemaluan sendiri. Yg penting cai UMNO tsbt tak reti baca tulisan jawi. Pergi belajar balik kat PASTI lagi baik dari mencacai UMNO.

Bebas said...

Aku sokong mu

Anonymous said...

hang nk pertikaikan DAP naper
kn dlm BeEnd lagi byk komponen bkn melayu dr melyu
MIS MCA PPP GERAKAN....
hampeh2 ni ko org nampak tak

Anonymous said...

BUDAK PRA SEKOLAH PON BOLE BACA JAWI
MAMAT NI BENGAP TAHAP KERA