Friday, November 2, 2012

IKUT KEPUTUSAN PARTI!!! Presiden PAS sedia hadapi Presiden UMNO di parlimen Pekan

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6oIECZQDFb06anVFIsR3j8hR4Kw15FNHQrOz6hHh9rF_SmBkxnHVXN6BBEQvNZAEmfo0o-N0B-gC7bwr3gR8AX3qu_QSV-DbEdHlPvLo-Lo5S_qc4YTSgEx2XoMeEPoNCIKG0uD0nFC2x/s1600/Gambar+TG+Haji+Hadi+5.jpgRUSILA - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini membuat kejutan apabila menyatakan kesediaannya untuk bertanding di kerusi Parlimen Pekan, yang disandang oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Saya ikut keputusan parti, serah kepada parti. Parti akan membuat keputusan termasuk jika parti menyuruh saya bertanding di Parlimen Pekan," katanya pada Majlis Pelancaran Dana PRU13 Dewan Muslimat Pas Negeri Terengganu di sini, hari ini.

7 comments:

Anonymous said...

Nampak sangat hadi awang hanya puppet anwarinas, sampai presiden sendiri pun tak dpn tentukan tmpt dia bertanding. Inilah yg terjadi pd golongan ulama pas

Anonymous said...

Aku nak tanya sikit, pengikut pas tak rasa tercabar ke kedudukan presiden sendiri ditentukan oleh anwarinas? Ke korang memang dah jual maruah korang kpd aljuburi semata2 untuk merampas putrajaya.

Anonymous said...

KUATKAN SEMANGAT USTAZ HADI BAGI MENGHADAPI PARASIT ANWARINAS DLM PAS.. TAKBIR!

Anonymous said...

bukan pengecut macam najib. berdebat pun kecut

Anonymous said...

seekor beruk umno buat 3 komen sama

Hamdan Rukun said...

HE! HE! HE!

WAYANG CINA NI. NANTI KITA AKAN DENGAR PENGUMUMAN BAHAWA PARTI MAHU HADI BERTANDING DI TERENGGANU. DAH BOLEH AGAK DAH ! HERO TUA..

Anonymous said...

Lbh baik jd hero tua bro dr jd hero bapok 1malaysia smpai nk berdebat pun takut....weeeeee @_@