Saturday, November 3, 2012

SAMBUTAN MENGHAMPAKAN!!! Hanya yang 'buta maklumat' akan percaya penipuan akhbar pro UMNO


Seperti dijangkakan.. Salah satu lidah biawak rasmi UMNO, Berita Harian telah menerbitkan kisah kononnya sambuatn Himpunan Kebangkitan Rakyat di Seremban Jaya, Seremban, Negeri Sembilan, malam tadi sambutan cukup menghampakan penganjur.

Untuk menguatkan hujahnya maka diterbitkan kerusi-kerusi kosong sebagai bukti!!!!!

Inilah dinamakan politik primitif zaman batu!!!!... Tidak sedar yang kini kita sudah hidup dizaman alaf baru.. Zaman internet.. Zaman informasi dihujung jari.

UMNO nampaknya semakin terperangkap dizaman purba, zaman syok sendiri, zaman tidak mau menerima realiti.

Demi menjawab fitnah dan penipuan UMNO yang sudah terkantoi lumat lunyai ini, maka dimuat naikkan beberapa gambar sebagai bukti berbicara.OMAK KAU

5 comments:

Anonymous said...


kah kah! ambik gambar waktu petang, orang tak datang lagi.......malam tak nak tunjuk! memang Berita Hairan.....

otaistillkick said...

umno semakin meroyan ... terkini dari fb seorang sb ... perbincangan sulit dap terbongkar . mana orang nak percaya lagi sebab sb sekarang dah jadi ejen umno.

Anonymous said...

..kan dah akbar-akbar Perdana ini penyokong BN/UMNO al Syaitan yg di kenali..kerja-kerja temberang dan penipuan ini adalan permainan-permainan nya...yg jadi persoalan nya sekarang kenapa Pemimpin-Pemimpin BN/UMNO al Syaitan ini berani nak menipu lagi orang Melayu dan Rakyat malaysia walau pun bermacam-macam Kes-Kes dah di keluarkan ..kepada balaci-balaci,pencacai-pencacai kalau kamu nak jadi Lembu ..jadi lah kamu sahaja..

Anonymous said...

alahai berita hairan...wartawan yg dtg petang tu tak sekolah kot...kan acara yg betul waktu malam...

bodoh bodoh

Anonymous said...

WARTAWAN SAMDOL BIN DODOL..