Monday, December 31, 2012

AMBANG 2013!!! Gambar-gambar yang menyakitkan UMNO


Betullah seperti kata cai-cai UMNO termasuk para pemimpinnya... Rakyat Selangor sudah bosan dan muak dengan kerajaan PKR/PR Selangor pimpinan YAB Tan Sri Datuk Seri Abdul Khalid Ibrahim.

Lihat saja gambar yang dimuat naikkan suasaana di dataran Merdeka Shah Alam yang dirakamkan ketika acara baru nak bermula.

Mana ada orang nak datang beb!!!!

Gambar ni mungkin dituduh diedit menggunakan photoshop yang nampak begitu real sekali macam gambar tulen.
OMAK KAU

14 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah walaupun tak berkesempatan nak ke sana,saya dapat tonton live jugak.terima kasih kepada pihak yg menyediakan link streaming.yg online saja dah 50k.yg ada di dataran 120k.bukan kuantiti jadi keutamaan.tetapi cara dan ilmu yg disampaikan.berjaya menarik minat semua lapisan golongan termasuk artis popular malaysia.dapat pulak solat berjemaah ramai2,bestnya.diharapkan dapat diteruskan setiap tahun dan lebih kerap.

Anonymous said...

Alhamdullilah.......BN akan lingkup lagi..

Anonymous said...

Kalau suruh Rais Yatim kira agak2 berapa ye? 5K je kot..hehe...
ABU

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

SEJAK DITUBUHKAN CERAMAH ANJURAN PAS MEMANG RAMAI ORANG DATANG SEBAB NAK DENGAR APA PULAK PAS NAK TIPU...

DAH TEPATLAH TU. UAI PUN DAH PANDAI TIPU CTHNYA BILA DIA JELASKAN ISU MINUM MINUM DI MC D...

Anonymous said...

Berjuta pengundi Selangor ada, apa nak kesah kalau 30 ribu datang ceramah. Saya pun datang ngan kawan kawan tapi kami sokong Umno.

keris telanjang said...

Ulama amno jadi terompahlah...tak kan berani punya nk tegur pemimpin amno.... Pemimpin amno ehemm jer dah ketaq kepala lutut...sebab tu lah najib nk halalkan judi bolasepak piala dunia tak dak sorang pun yg tegur...ulama amno ajak debat pun takut bagi seribu alasan....tak boleh pakaiiiii..

Anonymous said...

pemimpin dunia maksiat dan mungkar macamtulah

Anonymous said...

Alhamdulillah, ramai yg dtg. Tp kenapa ust hadi tak nak amek kesempatan menjelaskan amanat mungkar dia yg mengkafirkan umno masa ni, tp memilih rtm dan tv3?

rahimah said...

Datang ke majlis agama ni besar pahalanya melebihi dari melakukan solat-solat sunat 1,000 rakaat.. Alhamdulillah... datang ke majlis ilmu, ambik gamba sana sini, then upload tu ok la..untuk menunjukkan dan memberi kesedaran kepada orang ramai (kalau itulah tujuannya) dengan ikhlas untuk berdakwah.. Saya cukup bangga.. Tapi jgn la kita ambil sebagai modal untuk mencaci menghina.. Ditambah pula dengan komentar2 sokongan mahupun yang negatif.. Maka.. Saya khuatir pahala yang diperoleh akan berguguran jatuh berderai... Wallahualam..

keris telanjang said...

Ulama amno cuma berani debat dlm debat olok olok jer...ulama amno berlakon jadi pas mcm suatu ketika dulu....klu debat betol2 tercirit ulama amno kena...

Anonymous said...

HE!HE!HE!

Blog Luncai mcm sial.. Blog yng hidup segan mati x mau..

Anonymous said...

Ckp2 ni sesuai utk cai umno. Amik gamba yg boleh sokong stori. spin cerita n publish fitnah.

Anonymous said...

luncai2,merata tempat disebar fitnah,ko ni memang keturunan dajal

Anonymous said...

Ini tanda jelas yg umno bn akan mampus tak lama lagi.....