Monday, December 31, 2012

TETAMU JEMPUTAN ANTARABANGSA!!! Ambang 2013 ( PR ) Vs Ambang 2013 ( BN )

 TETAMU JEMPUTAN A/BANGSA AMBANG 2013 ( PR )


Tetamu jemputan teristimewa Ketua Ulama' Syria, Syeikh Ali As-Shobuni dalam program Ambang 2013 anjuran Kerajaan PR Selangor di Dataran Kemerdekaan Shah Alam

SIAPA PULA TETAMU JEMPUTAN A/BANGSA AMBANG 2013 ( BN ) ? TENGOK DI BAWAH....


Sambutan Tahun Baru BN.. ini ayat yang diorang guna "Seperti yang dijanjikan di Karnival #SayangiSelangor di i-city Shah Alam penari didatangkan dari Chennai ini untuk memupuk semangat 1Malaysia.

27 comments:

Anonymous said...

Cai masuk Cai.. Sila komen Cai.. Nak tengok jugak tang mana lg cai nak spin

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

KETUA ULAMAK DI NEGARA YANG UMAT ISLAMNYA BERBUNUHAN SESAMA SENDIRI,
SEDANGKAN ISLAM TURUN SEBAGAI RAHMAT KEPADA UMAT MANUSIA...

Anonymous said...

Sorry, nak tumpang tanya. Ulama syria ni berfahaman sunnah ataupun syiah? Sbb kekeliruan dlm pas skrg ialah sama ada hendak memperjuangkan syiah mcm mat sabu atau sunnah

Anonymous said...

luncai keparat

Anonymous said...

Kenal sangat perangai orang UMNO.Dari kecil sampai tua kat mana sama.

Anonymous said...

Ulama syria ni ada mengkafirkan sesama Islam mcm ulama pas tak?

Anonymous said...

Lets party! BN loves party!

khairul ashraf said...

Pemimpin umno dah memang khafir tengok kenyataan pn dah tau...tak payah nak khafir2 kn lg memang dlm Alquran dah sebut... yg menyokong pn sama khafir sbb tu org suh org umno kuar umno sbb jgn termasuk dlm golongan yg terkeluar dr islam.

khairul ashraf said...

Pemimpin umno dah memang khafir tengok kenyataan pn dah tau...tak payah nak khafir2 kn lg memang dlm Alquran dah sebut... yg menyokong pn sama khafir sbb tu org suh org umno kuar umno sbb jgn termasuk dlm golongan yg terkeluar dr islam.

rahimah said...

Jangan mudah mengkafirkan orang.. Takut diri sendiri menjadi kafir tanpa disedari.. Teguran perlu dibuat untuk memperbetulkan keadaan, bukan terus menghukum.. Kita punya akal fikiran, boleh menilai... Anak kita pun ada kala buat silap, adakah kita terus menghukum? Kenapa kita xmenilai di mana silap kita mendidik anak.. Itu sekadar contoh.. Wallahualam..

Anonymous said...

betul jangan mengkafirkan orang islam kecuali telah ada nas yg betul mengikut al-quran,hadis,ijmak,dan qias xkiralah dia dari parti mana2 pn.

Anonymous said...

Peerah! BN 's not a party animal !!! Tahap hiburan budak2. PKR & DAP is world class party goers - can reach front and back la!

Anonymous said...

Selamat tinggal PAS... kau telah gagal dlm ujian untuk menentukan kesetiaan kpd ISLAM. Kerana undi kau telah jual kepentingan agama ISLAM tercinta!!!

Anonymous said...

Nampak saja macam berwarna keislaman - tapi PR telah melacurkan ISLAM!

Anonymous said...

hang rabun ka...tak nampak ust fathul tengah ceramah tu...
ke sebelum ceramah ramai org bila ust fathul ceramah je semua pakat balik...kesian...ulamak terompah kayu

Anonymous said...

Payah sungguh dengan orang yang berugama umno ni. Celaru habih otak depa.

Anonymous said...

blog luncai mcm sial... blog org penyegan..

Anonymous said...

Kazaf

Anonymous said...

Camne plak ngan umno yg lebih 50 tahun memerentah malaysia...x naik pun mertabat islam kat malaysia ni. Pemimpin umno hina nabi SAW dan hukum Allah SWT lagi.

Anonymous said...

say no to hudud...itulah amanat dari Khalifah Tertinggi umat amno..KO BN KO BN KO BN...

Ahmad Fauzi said...

Apakah kau buta? Apakah syiar islam tidak terpelihara selama ini? Pemimpin2 islam dari seluruh dunia memperakui kehebatan islam di malaysia, tapi kau yang busuk hati tidak mahu mengakuinya! Sekarang kau jual Islam kerana sedikit keuntungan dunia! Kesian!

Spelek said...

Wiridlah dengan banyak dan dengan laju. Ianya akan berakhir dengan OK BN ! Itu lah jangan sampai taksub sehingga tak nampak jalan lalu miss siratulmustaqim!

Walid said...

Janganlah kau berpegang dengan agama PAS pulak, lepas tu isytihar orang lain murtad dari agama ISLAM.

Anonymous said...

SAY YES TO ISLAM. SAY NO TO THOSE WHO TRADED ISLAM FOR VOTES! SAY YES TO BN!

Anonymous said...

umno bn kepala maksiat mungkar

Amirul'z said...
This comment has been removed by the author.
Amirul'z said...

Alahai penyokong2 umno...
macam mana nak buat ahli2 umno faham Islam yg sebenar...
mengaji xmau tapi dok brcakap pasal agama..
Hodoh benar org yg jahil agama tetapi bercakap mengenai agama...
Daripada kajian yg dibuat, ramai ahli2 yg menyokong pas merupakan org2 yg mengaji agama smada institiusi,sekolah,pondok mahupon kuliah2 di surau..
tetapi ahli2 umno pulak ramai yg bergerak sosial dan campuran halal haram...
cubalah nilai dgn hati yg terbuka.. bukan dengan perasaan benci membenci...
Ingatlah..mcm mna pon kita berdalih.. kebenaran itu pasti datang dan menghilangkn kebathilan...