Saturday, December 22, 2012

BALASAN KEPADA PEMIMPIN ZALIM!!! Ariel Sharon tak mati-mati, macam ada Saka?


Mengapa Ariel Sharon susah mati?

11 Februari 2006 BBC menuliskan keadaan Perdana Menteri Israel ketika itu, Ariel Sharon.

Kesihatan Sharon sangat teruk. Dia menjalani pembedahan kecemasan selepas pasukan doktor bimbang nyawanya terancam. Sharon dalam keadaan koma di RS Hadassa, Jerusalem sejak 4 Januari 2006 ketika dia mengalami stroke kritikal dan menjalani beberapa siri operasi.

Pasukan doktor berkata, komplikasi pada saluran pencernaan memerlukan operasi serta merta dan mereka memasukkan infus ke perut pemimpin Israel itu.



Diberitakan bahawa doktor di Hospital Hadassa telah memasukkan Ariel Sharon ke ruang operasi khas. Dia mempunyai kesan luka teruk dan tidak sedarkan diri dalam jangka waktu yang lama. Operasi tersebut dilakukan untuk menyambung bahagian-bahagian ususnya yang telah rosak dan telah menyebar ke bahagian tubuh lain.

"Nyawa Sharon terancam," kata jurucakap hospital, Yael Bossem-Levy kepada agensi berita Associated Press ketika itu.
Selepas empat tahun kemudian, harian terkemuka Israel melaporkan keadaan terkini mantan Perdana Menteri Israel Ariel Sharon pada 23 Oktober 2009.

Akhbar terbitan Israel "Hume Israel" mengutip maklumat ini dari salah sebuah majalah elektronik harian terkemuka di Israel. Media ini melaporkan keadaan kesihatan mantan PM Israel itu yang kini masih menderita strok dan terbaring koma di hospital selama lebih dari enam tahun.
Majalah ini menuliskan bahawa keluarga Sharon masih menjenguk dan berinteraksi dengan dirinya. Ini menunjukkan bahawa Sharon masih hidup. Salah seorang dari anggota keluarganya kerap membacakan akhbar harian di sampingnya dan memberitahu perkembangan ternakan lembu yang dia miliki di daerah Selatan Israel. Disamping itu dia juga dibacakan beberapa buku dan diperdengarkan muzik-muzik klasik.

Ketika ditanya lebih lanjut sampai bila keadaan Sharon akan terus jadi seperti ini, Solomo Segev doktor senior yang merawatnya berkata, "Kalau dikaji dari usia rata-rata dalam keluarga Sharon, ibu dan neneknya mati di atas usia 90 tahun". Solomo pun kemudian menganggarkan Sharon akan tetap dengan keadaannya seperti ini sehingga usianya melepasi 90 tahun.-Detik Islam

14 comments:

Pengakuan bersumpah ketga Bala said...

eh,eh,...sama macam nik aziz laaa...nak mati tapi tak mati-mati !

keluar masuk hospital bagai nak rak!
mulut makin hari makin celupar !!

kalau orang yang baik maka Allah panjangkan umurnya, sihat tubuh badan dan tajam fikiran demi terus berkhidmat kepada agama dan negara seperti Tun Mahathir yang dah lama bersara.

Tetapi nik Aziz takut nak bersara sebab jika dia bersara maka dia akan kehilangan talian hayatnya yang terakhir iaitu jawatan MB .

Tanpa jawatan MB, siapalah nik aziz. Orang Pas sendiri akan melupakannya dalam masa yang singkat dan itu akan buatkannya lebih cepat mati.

Sebab itulah nik aziz sentiasa berwirid mengkafirkan ahli Umno dan memurtad serta menuduh mereka mungkar kerana dengan berbuat begitu saja maka ahli Pasyiah dan setan akan mengekalkan jawatan MBnya,...dan yang paling penting makin lambat dia nak mati !!

Anonymous said...

Tuan Guru Nik Aziz jd MB krn nak menjaga rakyat..menjadikan rakyat hamba Allah..Mahthir Kerala jadikan rakyat setan..sekolah2 ugama dihancurkan, masjid diruntuhkan, tulisan jawi yg membantu memahami AlQuran dimansuhkan...btw, dah baca berita harta kekayaan mahathir dlm internet smlm yg tiba2 sj hilang kat Msia?

Sedarlah diri..ngko kutuk org yg disanjung sebagai tuan guru ugama..mati ngko dlm murka Allah..insyaAllah, neraka jahannam tempat ngko, ameen..

Anonymous said...

beruk umno ni dah sewel. perangai macam Ariel Sharon sebab tu tak suka dengan post ini

Anonymous said...

orang umno terasa hati ka dengan post yang paspb wat..janganlah marah klu trasa pun..orang yang baik akan hapuskan tulisan jawi kumpul kekayaan untuk anak beranak...

Anonymous said...

Pengakuan bersumpah ketga Bala said::

Totoknya pada Mahathir, sapa guna Tun Mahathir....

MB kltn, hanya panggil Nik Aziz saja....

hinanya org berilmu agama tinggi di mata dia...sedangkan itulah tok guru juga ustaz.sanjung sgt org moden...

insafdoh67 said...

Matdey mane ni.... Anak dia Tokey kilang kicap San Miguel ke. Wa caya sama lu punya Islam... Masuk sugar terus puok mu Umno... Matdey ni IMAN no 000000000000000000000001 dlm Umno... Wa caya lu pejuang ISLAM 1masial... Bukan mcm Nik aziz.hadi.harun din dan puok pas buka pondok dgn sejid je... Mane satu pilihan Cai.cai.cai seme... Mane satu idaman kalbu cai.. Jangan pakai petua puok Umno. Tua baru nak Taubat... Pencen bru nk sedar... Lama doh aku hidup dgn puok Umno.. Jemu.benci.meluat.jijik nk tengok perangai puok mu.. Perangai jahat. Hati busuk. Dendam. Fitnah. Rompak. Rogol. Bunuh. Ada blke. Semua boleh dlm UMNO... Rakyat pandai Nilai. Mana Betul mana Fitnah. Cai... Gentle r... Tlg jawab isu diatas. Jgn nk melalut mcm mabuk todi.... Insaflah... Cai.... Umur 7thn aku kenal doh puok ni.. Dari kecik aku kenal perangai pemimpin Umno ni... Tengok taiiiiiiik tau doh sape beraaaaaaaaaaaaaaaaaak. Kih.kih.kih......

Deepak said...

anon 19.49,.....menjaga rakyat ??
dah 20 tahun brader, air pun tak boleh selesai,...jaga rakyat apa bendanya...

nak jadikan rakyat hamba Allah??,...kalau macam tu kenapa asyik kafirkan orang ?..kenapa tuduh Umno murtad ?..kenapa dakwa umno mungkar ??

Itu nik aziz cuba nak jauhkan lagi orang dari Allah ??

...temberang jer kau ni !!

Anonymous said...

itu bukan tok guru ugama tapi tok guru politik paling bangsat dalam dunia.

Deepak said...

kami tak marah pun dengan post ni,..kami suka !
sebab ada persamaan dengan nik aziz.

anti setan said...

senang-senang kau nak tuduh orang lain kafir, murtad !

al mursyidulsyaitonnirrojimmmm !!
memang sesuai gelaran tu untuk nkau.

insafdoh67 said...

Perangai puok umno ni lama doh jd murtad.. Rakyat pandai nilai.. Dlu kapung pas 10 org je... Leni zaman moden beribu penyokong umno masuk pas.. Kalau Pas tak betul lama doh UBN Umno totok hapus. Cai... Rakab depak mu trngok perangai pemimpin Islam mu.. Puok mu ni jenis JAHIL TUKIL.....JAHAT.... Dap kafir jahil tp dok Jahat hina Islam mcm puok mu... Molek doh mu semua cai duk dgn puok Setan di kenali.... Kih.kih.kih..... Insaflah...cai.....

rakab said...

Kasihannya insafdoh67,

Tidak apalah,...aku redha kau kekal dalam kejumudan.

Anonymous said...

kasihan kpd ko rakab , dah berapa nama ko tukar tapi tetap semua tahu beruk umno

Anonymous said...

mahadir pakai riben,itu kan haram.orang bwah tangungannya xtutup aurat itupun haram.tgok dari cara pemakaiannya orang sudah tahu dia cenderung ke arah mana,samada mengikut islam atau sekular