Saturday, December 22, 2012

BONGKAR LAGI !!!! Mai baca maklumat dalaman UMNO - isu, wishlist & aktiviti UMNO / BN Bukit Gantang

Isu Dalaman:
  • 1. AJK UMNO BN Bukit Gantang  tidak komitmen
  • 2. Masaalah ADUN-ADUN UMNO BN yang tidak mengambil berat masaalah rakyat, (Contoh) ADUN lompat yang dipuja UMNO Dato Osman Jailu tak buat kerja.
  • 3. Janji-janji yang dijanji tidak ditepati.     
Isu Dalaman UMNO BN di-parlimen Bukit Gantang jelas menunjukan pergolakan memang berlaku dalam pimpinan UMNO BN Bukit Gantang. 
AJK UMNO BN Bukit Gantang dilihat lumpuh dan permasaalah rakyat dikawasan tidak di-ambil tahu serta ditambah lagi dengan YB Changkat Jering Osman Jailu yang langsung tak buat kerja... Nampaknya katak belaan UMNO Perak sibuk kira projek agaknya...hehehe....


Aktiviti Pembangkang ( Pakatan Rakyat la tu...hahaha...) dan aktiviti UMNO BN di Bukit Gantang yang disenaraikan jelas membuktikan UMNO BN jauh kebelakang dalam melaksanakan aktiviti di kawasan. 


Pakatan Rakyat Bukit Gantang disenaraikan 5 aktiviti yang dicatitkan oleh UMNO BN walaupun sebenarnya banyak lagi yang takut dipaparkan..hahaha. 
Aktiviti  BN Bukit Gantang tiada disenaraikan lansung aktivitinya dikawasan dicatitkan dan hanya di katakan  Ketua Bahagian YB Rosli Husin ( ADUN Terong) saja yang kerja kuat di kawasan.
Piiiiraah..!!!! ini satu lagi pembohongan dalam penilaian yang dibuat oleh UMNO BN khususnya UMNO BN Perak. 
Sebab baru-baru ini konon-nya YB Rosli dianugerahkan Kawasan yang paling aktif di Perak oleh Zambry Kadir adalah pembohongan besar,sebab aktivitinya yeeelek....kosong,...hahaha.... ( Sila Lihat Gambar dibawah )
Inilah culaan@penilaian yang dilakukan UMNO BN Perak. Janji-janji yang tidak PERNAH ditepati..hahaha..

Orangni:  Isu, Wishlist & Aktiviti UMNO BN untuk parlimen lain di Perak akan di update kemudian dalam Part 3 yang akan datang...hahaha....

Orangni

9 comments:

Hamdan Rukun said...

HE!HE!HE!

NIZAR MENANG FAKTOR CINA KUALA SEPETANG. LA NI CINA MARAH SEBAB GUNTING RAMBUTPUN KENA SAMAN. GELABAH BERUK PAS !

ORANG MELAYU PULAK MARAH SEBAB NIZAR TAK DAK. YANG ADA GAMBAQ NIZAR SENYUM DI DINDING VAN...

Anonymous said...

pandai la ko fitnah beruk

rakab said...

Berduyun-duyun ahli Pas sehingga ratusan orang menyertai Umno di Besut, Jabi dan Rhu Rendang !

Selamat tinggal Pasyiah !

Anonymous said...

Gebang la ko rakab! Fakta dr booth papagomorosmah agaknya. Nape tak ambik kat utusex? Utusex dah tak laku ye? Betuk ameno dah tak guna utusex? Nak mampus la tu utusex agaknya

Anonymous said...

UmNO Bangsat,

rakab said...

Bukan gebang sebarang gebang !

Hakikatnya beratus ahli Pas sudah pun menyertai Umno Terengganu semalam termasuk dikubu Hj.Hadi.

Golongan muda wajib di jelaskan akan dosa-dosa Hj.Hadi yang mengkafirkan ahli-ahli Umno dan keluarga mereka hanya kerana perbezaan pendapat dalam berpolitik.

Dosa-dosa itu juga turut ditanggung oleh ahli-ahli Pas yang menyokong dan bersekongkol dengan amanat tersebut selama ini.

insafdoh67 said...

Cis... Nawok blke.. Puok umno masuk Umno...Kecut perut tengok pgu6 paka. Reka cerita blke.. Wahyu utusex tv1/3suku. Puok umno saluran 1 boleh r tipu... Leni org celik doh. Bukan mcm Rakab & geng Buta Matahati.. Pernah dengar kisah mandi koloh di masjid rusila... Kalau dok pernah dengar mu ni bru beranok r... Cerita ni sedap lg cai... Mu tanya utusex. Suruh wat kuar cerita ni. Aku cabar cai... Aku akan jd saksi. Aku tungu cai jawab.. Banyok lg fitnah yg lama akn kuar.. Lama doh kenal puok ni.... Insaflah.... Cai..

Anonymous said...

kpd rakab...kamu tak sedar ke kamu sedang menanggung dosa2 yg bn dah buat..tu kilang arak kt selangor sape yg buat..tu kasino kt genting tu..tu agensi nombor ramalan tu...dan mcm2 lagilah..kalau nk listkan tak cukup ruang..Mcm ni lah rakab..kamu bertaubatlah selagi nyawa masih ada.. Rasulullah SAW pernah bersabda.. kamu bukan dari umatku jika kamu memilih pemimpin yg zalim..

Anonymous said...

nama pon rakab.apa maknanya,kan setan bakar elok letak nama