Saturday, December 1, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Ingatkan hormat waktu Maghrib, rupanya......


18 comments:

Anonymous said...

Mereka yang lemah imannya memang mudah dirasuk syaitan di waktu senja, terpekik terlolong, macam polong nak cabut nyawa.

Anonymous said...

Apa boleh buat dia MAU KERUSI yang menentukan hidup matinya.

Hidup melayu
mati lah lu

Kalau berjuang kerana Allah waktu azan perlu berenti terpekik terlolong.

pemerhati bebas said...

depa dok habaq 95% perwakilan tu musafir so tak de le masalah kan kan3...
tpi yg lgi 5% tu ergh erkgh erkhg mu-kapir ke ?!?!?!

rakab said...

Sebab hormat waktu maghriblah Najib pendekkan ucapannya,...hanya 45 minit saja.

Anonymous said...

dah tau nak masuk maghrib kena atur2 betul2 la masa prg. ye la umno mana fikir2 waktu solat bila buat aturcara prg

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

' DAH TAU " NAK MASUK " WAKTU MAGHRIB, BUKANNYA MASUK LAGI..LAINLAH NUAR DAN SAIFUL, MAT SABU DAN MAH, DAH ADA KEMASUKAN...

Anonymous said...

aduh... lepas tu DS najib berhenti berucap dan mereka solat maghrib berjemaah lah... so, apa masalahnyer? ceritalah sampai habis. pening aku orang pas cerita sekerat-sekerat ni

Anonymous said...

Umno bukan faham maksud menghormati waktu solat dengan waktu solat dan kesingkatan waktu maghrib.

Bayangkanlah Pemimpin No1 nya ditanya bab najs pun tak boleh jawab.

Jadi tak payahlah cerita bab ugama dengan Umno.

Anonymous said...

Bila masuk waktu azan,kerja kerna berhenti,kalau berucap pun beronti la kojap,tak tengok ke rakyat Thailand bila lagu negaranya dinyanyikan semua orang berhenti tanda hormat...tapi itu lagu jer dan ini azan kena hormat la,,,

Anonymous said...

Salam semua.seronok dpt menegakkan hujah masing2.tp awaslah.ingatlah Allah mengetahui segalanya.rakab jgn lah duk pertahan sngat klau dah benda tu salah.luncai apakah kau pasti nuar n saiful masuk.mat sabu n mah dah masuk.klau kau tak pasti maknanya kau fitnah.aku rasa kau tau sngt hukum bg pemfitnah.bawa2lah berfikir sblm menulis semua.begitu jugak dgn penulis lain.jgnlah d gunakan perkatàan yg tidak baik.berhujahlah dgn matang.aku juga berpesan untuk diriku.

Anonymous said...

Bravo Anon 413, kau sekeh semua sekali. Bravo... Bravo... Bravo

ALahaI sI LunCAi said...

ANON 04:13,

BAIKNYA , MATANGNYA, MANISNYA BAHASA PAS ! HE!HE!HE!

NAK TERGELAKLAH PULAK AKU...

Anonymous said...

Aku terfikir macam mana mereka solat asar? Tentu sekali perbahasan ucapan presiden itu setidak tidak bermula selepas waktu zohor (2.00 ptg ... sehingga selepas mahgrib baru habis pergolongan yang dibuat presiden)Mungkim mereka jamaklah kok orang yg luar KL, tapi mereka yang dok sekitar KL macam mana?

Anonymous said...

Buat kami orang Umno jimak tu lebih afdal dari jamak. Sebab itu gaya kami ketika PAU lebih cenderung kepada jimak dari jamak.

Anonymous said...

Ye ke !

HIBUP MELAYU !!

Anonymous said...

Tak usahkan solat pakai tudung pun wanita dan puteri Umno tak tahan (banyak yang buka tudung ketika PAU)

Kak Jat pun kemas bertudung untuk menyamar selepas dikaitkan dengan kerja curi lembu.

Anonymous said...

Malaysian PM is a muslim? Bla bdak skolah tnya pasal najis mughallazah najib tnya muhyiddin, muhyiddin terpinga2..haha

insafdoh67 said...

Pau dia pakat cuti kot.. Pehimpunan Agung kan. Mcm xfhm pulok puok pakatan. Jgn tuduh.. Syak x pe. X slh kan...