Saturday, December 8, 2012

TIADA JIHAD DI PALESTIN!!! Dr Asri bagi kuliah kepada ulama Muda UMNO



Tahniah, ulasan yang penuh ilmiah dari Dr Asri...Ulasan penuh hikmah tanpa melukakan mana-mana pihak...Memang Palestin kini menjadi isu global. Palestin bukan isu terpencil pabila PBB pun sudah mula mengiktiraf kewujudan Palestin.

Atas kertas, pertikaian Zionis dan Palestin selama ini memang dilihat berat sebelah. Kalau nak diikutkan kelengkapan persenjataan yang ada pada Hamas memang la agak kekurangan tapi berkat doa orang Islam seluruh dunia, Allah menolong mereka...

Walaupun persenjataan yang tak seberapa, dengan izin Allah jua senjata itu boleh memberi kesan yang lebih dahsyat dari kecanggihan yang Zionist miliki... Apa guna kita berdoa kalau tidak berharap Allah akan makbulkan permintaan itu??Doa itu bukankah senjata orang mukmin... ~shalehudin

Lihat video di SINI.

7 comments:

Anonymous said...

Mana datangnya ulama muda umno ni ?.

Ulamak u la la bib.

Anonymous said...

Ulama muda umno

Mazhab Ahli punah bukan Ahli sunnah.

Anonymous said...

Rilex lah beb. Perbezaan khilaf bukannya asing dlm agama. Ulama muda umno betul, asri pun betul. Yg perlu kita kecam bila dlm masalah akidah, contohnya mat sabun cuba mengembangkan akidah syiah di malaysia. Yg tu barulah balun cukup2

insafdoh67 said...

Ya ke mat sabu syiah.. Mcm AyahPin ke... Se..sat.... Kih.kih.kih....

Anonymous said...

Oooppss.. Lupa pulak mat sabun timb pres pas. Sorry insafdoh67. Yg syiah tetap syiah

insafdoh67 said...

Ya ke.. Tak tahu pulok.. Baru msuk Pas..je ni.. Dlu Ubn.. Bro jgn taksub parti.pemimpin.. Sape sje x kira.. Jnji Benar... Kih.kih.kih..

ahsfantasy24 said...

Moga dikuatkan saudara kita di sana..