Monday, January 14, 2013

BIBLE BAHASA MELAYU!!! Yang bising-bising UMNO , yang disalahkan PAS, yang luluskan Kepala UMNO

JIKA MAUKAN PAPARAN YANG LEBIH JELAS DAN BESAR....SILA KLIK PADA FOTO.
 
Lihat dengan mata kepala sendiri... siapa yang beri kelulusan mutlak Bible boleh diterjemahkan dalam Bahasa Melayu.

Sebab itu Omakkau rasa sedih pada juak-juak UMNO ni.

Bising melalak terpekik terlolong terutamanya balaci-balaci dari PERKASA/JATI/PEKIDA/PEMUDA UMNO cuba nak berlagak jadi wira pertahankan Aqidah Islam tapi mamat pemimpin nombor wahid mereka suami kedua Rosmah Mansor, Ah Jib Gor dalam senyap-senyap dah beri kelulusan secara surat rasmi mengizinkan Bible diterjemah dan dicetak dalam Bahasa Melayu.

Sekarang siapa yang pengkhianat kepada Agama Islam.. Adakah satu undi untuk BN akan pertahankan Aqidah Umat Islam di Negara Kita?

Kalau tak boleh nak fikir...lebih baik jangan jadi manusia.OMAK KAU

3 comments:

Anonymous said...

memohon puak-puak poyo tu terjemahkan GOD kebahasa melayu .
nak di sebut apa dalam bahasa melayu ? ada ke perkataan lain selain dari ALLAH .Tuhan itu ALLAH dan ALLAH tu sama maksud nya dengan Tuhan (dalam bahasa melayu ).
Tapi yang bodoh nye kenapa KDN luluskan pencetakan nya dalam bahasa melayu ? apa kah KDN sudah tau akan ada krintian yang akan berbahasa melayu ?

Anonymous said...

Bab agama jgn main2. Guna je la perkataan Tuhan. Allah is Allah! The Greatest! Mana sama ngan tuhan? Kristian guna Tuhan. Sbb Tuhan trinity. Allah satu je! Tu pon nak bahas. Jangan taksub sangat ngan politik. Be rational.

Anonymous said...

Masalah Kristian adalah hanya Nabi Isa anak Allah, so still Allah yg satu, xde masalah pun yg puak UMNO dll nk perjuangkn sgt tu buang masa