Tuesday, January 29, 2013

FITNAH KANTOI!!! Pencacai UMNO ambil gambar Gereja di Eropah, tuduh di Petaling Jaya

Tu dia ... fitnah terbaru .... dahlah ambik gambar kat internet lepas tu di editnya....dan kemudian nak war-warkan kononnya di Petaling Jaya walhal itu di Amerika....kan kantoi bodoh jer...

cuba tgk video ni untuk kepastian di manakah gereja tersebut : http://youtu.be/u868mLIvuD0



P/S : Macais-macais umno ... cukup-cukuplah buat fitnah ... bukan boleh menang pun kalau setakat nak gunakan fitnah....nasihat PRs bertaubatlah yer....


 Pakatan Rakyat Supporters

2 comments:

ujang sahaja said...

saya perhatikan kat gambar asal, tak ada tulisan kalimah Allah .. kalimah itu pun ditambah kemudian.

Kakisembang said...

Nie laa perangai Babi Negara..