Friday, January 25, 2013

MB HARAM MELALUT!!! Berdebat pengecut tapi berucap politik di majlis tiada kaitan politik

"Saya minta maaf sebab ceramah politik tadi..."
                                       Setelah buat taik, Zambry meninggalkan program SSM 
26 Jan 2013-- Taman Tasek Taiping: Berlangsung program SSM Bersama Bersama Rakyat. Program ini sebenarnya anjuran Jabatan Kerajaan (Suruhanjaya Syarikat Malaysia)  dan tiada mengena dengan politik.



Namun disebabkan penyakit sawan meroyan dan mabuk candu, MB Perak yang tidak halal berucap dalam program ini seperti sebuah program politik untuk UMNO BN.




Zambry masih sawan dengan program "Debat Darul Ridzuan" yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat negeri Perak baru-baru ini.Kali ini Zambry menjawap dihadapan hadirin yang tak penuh khemah dengan jawapan "Mengapa saya perlu sahut cabaran mereka (PR), sebab saya tak tahu apa tajuk yang nak didebatkan".



Ucapan Zambry melalut-lalut dalam program ini dengan menyentuh semua isu politik dengan menghentam Pakatan Rakyat negeri Perak, program ini dah jadi program politik pada Zambry Kadir yang nampak resah dengan kehadiran yang amat kurang.



Setelah memperkudakan program anjuran Suruhanjaya Syarikat Malaysia ini, Zambry dengan muka tidak tahu malu, aku sendiri dengar  "Saya minta maaf...sebab tadi ceramah politik" - kata Zambry yang sawan kepada seorang  yang dipercayai penganjur program ketika menaiki kenderaan meninggalkan program menuju ke Komplek Rakan Muda Kemunting,Taiping.



Hari ini Zambry Candu akan sehari suntuk di Parlimen Taiping dalam siri jelajah penerangan Pra PRU 13 yang memperkudakan Jabatan Kerajaan untuk politik.Orangni
Zambry berceramah politik kebodohan dalam program SSM.
Banyak kerusi kosong mendengar ceramah bodohnya

1 comment:

Budak longkang said...

Biar la dia melalut,syok gak dgor lwak nyanyuk diaorg.skurngnye tekanan darah aku agak stabil coz lucu gler maa.buangair besar pun lawas sbb geli tali perut aku dgn prangai umno ni.nak kate alien takkan smpai tahap bengong mcm tu.tak tau ar makhluk per,plankton kot warghgggg kah kahkahkah hahahahihihihi weeek,sampai termuntah