Saturday, January 5, 2013

PADAN MUKA!!! Video ahli politik kerajaan dipukul orang kampung kerana merogol, Samseng Taik Kucing pun tak mampu menghalang......



Bikram Singh Brahma ditampar oleh penduduk kampung.


Video yang memaparkan seorang ahli politik terkemuka India dipukul oleh penduduk kampung selepas didakwa merogol seorang wanita di rumahnya pada jam 2 pagi tersebar di Youtube.


Ahli Kongres, Bikram Singh Brahma daripada parti yang memerintah Wilayah Assam didakwa merogol seorang wanita di Kampung Santipura di daerah Chirang sebelum ditangkap oleh penduduk kampung tersebut.



Kejadian ini merupakan satu lagi jenayah seks yang mengejutkan selepas seorang wanita berusia 23 tahun meninggal dunia selepas dirogol beramai-ramai dan dicampak dari sebuah bas. Lima lelaki yang didakwa terlibat akan dihadapkan ke mahkamah untuk menghadapi perbicaraan.


"Orang ramai melaporkan hal ini lewat malam tadi selepas Ahli Kongres Bikram Singh Brahma didakwa merogol seorang wanita," Penguasa Polis Sanjeev Kumar Krishna memberitahu Deccan Chronicle.

Beliau dikatakan telah melawat Kampung Santipur di sempadan Bhutan sebelum didakwa  memasuki rumah seorang wanita dan merogolnya.

Brahma kemudiannya ditangkap dan dipukul oleh sekumpulan lelaki dan wanita yang turut menanggalkan bajunya.

Beliau kemudiannya diserahkan kepada pihak polis.

Ketua Menteri Tarun Gogoi, berkata sesiapa yang didapati bersalah kerana melakukan jenayah kejam "tidak akan terlepas, sama ada dia Ahli Kongres atau tidak." - DCM/DM




Brahma
Brahma

5 comments:

Anonymous said...

kalau berlaku dekat malaysia kan bagus.. eh, lupalah.. dulu ustaz badrul yang kasi motivasi dekat bini orang pukul 3 pagi pun kene pukul jugak! PADAN MUKA!!

Anonymous said...

tapi kalau suka sama suka mcm assmin dan penjilat airskrim tu patut dipukul tak?

Anonymous said...

bangang la komen di atas. ni mesti geng rahim tamby chik

Anonymous said...

mereka tu orang2 bodoh jahil murakkab.semoga mereka dapat hidayah

insafdoh67 said...

Puok Umno dari dlu lg memang kaki fitnah... Bukti tadok cakap je Besor. Macam Anjing salak Bukit.. Bising je dengor... Kalau nok jd cai. Ayat mau power.. Rakab.depak.mat ganja.lu..n..cai ape cite... Tido awal ke mlm ni.... Kih.kih.kih.. Mu baham lebong ke umno je blke weii...
Insaflah... Berani kerana Benar..