Tuesday, January 8, 2013

PENCACAI UMNO MENGAMUK!!! Bukan pasal tak dapat komen, tapi BTN dah jadi Biro Tendang Najib




Heboh diperkata dalam  Blog Pro -BN


Semalam aku pick up isu BTN ini dari blogger Jawa Bernam dan facebooker Apa Sengeh Sengeh tanpa mahu turut mengulas dan cuma meminta sedikit pencerahan.
Hari ini dua lagi bloggers turut mengenegahkan isu yang sama dan dua bloggers ini bukan calang calang blogger kerana mereka adalah dari kumpulan blogger TERSOHOR dan punya nama besar di blogsphera.



Kalau dah The Unspinners dan Another Brick In The Wall masuk gelanggang bererti ini bukan lagi perkara kecil yang boleh diremeh remehkan oleh mereka mereka yang bertanggung jawap terhadap operasi BTN ini.

Aku menanti perkembangan seterusnya sebelum aku juga turut masuk gelanggang... ~ apa


BTN sabotaj BN? Biar betul ....






Politik parti bukan kerja BTN tapi peranan politik ada
Posting terbaru ABITW SINI begitu panas dan mendedahkan sekali.

Kononnya Ketua Pengarah BTN Raja Arif tak akur kepada otoriti Ahmad Maslan sebagai Menteri. Mereka tak lapor pada Ahmad Maslan dan ada agenda sendiri?
Civil servant pulak ada agenda politik sendiri dan minat nak bertanding di Kuala Nerus Terengganu pula?

Untuk mencapai agenda itu, blog itu kata Raja arif ini jadi kaki ampu pada sesiapa yang boleh toolong dia bertanding.

Haji Mokhtar dan Ahmad Fairus belanja ratusan ribu untuk jumpa 15 pelajar di Paris dan berapa kerat di Scotland?

Perbelanjaan biro yang begitu mewah tetapi buat program kedekut? Katanya Timbalan KP Training dan Ahmad Fairus pergi ke Scotalnd and Paris untuk jumpa beberapa kerat pelajar?

Katanya ABIM sudah menerap masuk dalam Biro hingga projek, kontrak, gaji bulanan diberi kepada orang2 ABIM dan pejabat Biro jadi pusat ABIM?

Biar betul ... ABIM sekarang pro Anwar dan Pakatan hingga Dr Md Nor Manuty dah jadi guru sesat yang kerja cari fatwa halalkan yang salah.

Orang bekas Anwarista ni tak boleh buang rasa hutang budi kepada Anwar sampai katanya Dato Ahmad Saad sabotaj Perkasa Pulau Pinag dari dalam dengan meperlecehkan Perkasa.
 

Ada Timbalan pengarah yang kata BTN tak buat kerja pilihanraya. Tapi mengatur polsek posek dari orang2 mereka untuk meraih keuntungan kemenangan PRU.
Harap-harap ini hanya salah sangka dan Dato Ahmad Maslan boleh jelaskan hal ini. Dahlah Dr Novandri dikencingkan BN Pulau Pinang dan UMNO Pulau Pinang mcm tikus masuk kari.
Kedahkini

2 comments:

PASPB said...

Ini baru nama pencacai berkualiti.

Ini tidak , hanya tidak dapat komen dah nak mengamuk . Sudah lama dibiarkan untuk memberi komen.

Namun peluang itu tidak digunakan sebaik mungkin sebaliknya, ada segelintir pencacai umno yang hanya guna ruangan komen untuk spin dari tajuk asal, menabur fitnah spt utusan meloya, melucah
spt papa gomo.

Memandangkan dosa fitnah, mencarut pencacai umno sudah melampau sehingga menyebabkan ramai pengunjung blog ini tidak puas hati kerana membiarkan pencacai umno bermaharajalela.

maka setiap komen dari semua pengunjung akan ditapis bagi memastikan tiada lagi fitnah, carut mencarut, binatang membinatang sesama pengunjung.

bunbinban said...

gua xde masaalah baca komen taraf jamban dr pencacai umno. Publish je komen2 dorang tu. Di masa yg sama, tuan rumah keluarkan artikel2 yg lebeh bernas dan berfakta. Kalau dorang dok spin, maka biarlah pembaca2 menilai sendiri tahap mentaliti pencacai2 ni. Cuma satu je masaalah org melayu ni, membaca malas. Sori rajin membaca tapi baca cite artis sana sini, celebriti bla bla bla. Cuba tanya pencacai...apa amanat hj hadi yg dorang dok kecoh sgt tu, hampah x tau. hahaha