Thursday, January 6, 2011

Cara PAPA GOMO menipu

FITNAH ZINA : GAMBAR ISTERI SAIDI HUSSIN ADALAH SUPER IMPOSE?



Klik gambar untuk lebih jelas

Terima kasih kerana masih setia untuk menunggu siri-siri seterusnya terhadap fitnah zina Adun Selising.Untuk makluman,Siri Enam masih belum diterbitkan memandangkan puak-puak fitnah masih gagal mengeluarkan bukti-bukti baru sehingga kini.

Apapun,siri 5.1 ini adalah selingan terhadap siri 5 yang telah ditulis baru-baru ini.Dalam siri 5.1 ini,Tok Lipur ingin membawa kita berbincang mengenai komen seorang pembaca dalam siri yang lalu.Di sini Tok Lipur petik kembali komen oleh Encik Faris Mustaqim seperti yang di bawah:

gambar isteri saidi tersebut adalah palsu semata mata palsu. hasil Photoshop yang CACAT. berikut saya sertakan gambar asal yang saya amik dari blog ini dan gambar yang telah saya besarkan.http://i46.photobucket.com/albums/f148/cdn47/v47/R1copy.jpgberdasarkan pengalaman saya dalam bidang grafik nih, nampak sangat gambar photoshop -lighting@pencahayaan kalau anda tengok antara ustaz dan isterinya berlainan. -mana pergi tangan isterinya belah kiri? bahu dah jadi panjang sangat. anatomi manusia tak logik langsung macam tuh. kenapa isteri dia besar sangat? senang je. untuk tutup orang yang asalnya duduk di situ.jadi memang kena letak orang yang besar. p/s: kena blajar lagi la papafitnah.

Di sini, Tok Lipur juga berminat untuk menampal kembali gambar Saidi Hussin dan isterinya tersebut seperti di atas:

Berikut adalah keraguan yang ditimbulkan oleh F.Mustaqim dan Tok Lipur sendiri:

Caption 1 : Sila lihat bahu isteri Saidi...mengapa bahu di sebelah kiri dilihat terlampau panjang?Kemudiannya, bahu isteri dan Saidi seperti bertangkup.Jika anda membuat pembesaran,kelihatan seperti ada tompok-tompok diedit (tok tak reti pulak sebutan dalam bahasa editing)...Ini menyebabkan seolah-olah bahu isteri Saidi nampak cacat.

Caption 2 : Berdasarkan pemerhatian,isteri Si Saidi memiliki berat badan berlebihan bagi seorang wanita Melayu (lainlah kalau isteri Saidi orang Arab).Justeru,boleh dikatakan bahawa beratnya memcecah 80-90 kg. Apapun,sila lihat sedalam mana kusyen tersebut tenggelam,menunjukkan berat badan isterinya mencecah 100 kilo lebih.Ini disebabkan kedudukan Saidi lebih tinggi berbanding isterinya.

Selain itu juga,Tok Lipur merasakan ini adalah kali pertama Tok melihat seorang wanita Melayu di Malaysia memakai jubah yang dipakai oleh wanita Arab dan Timur Tengah.(sesiapa yang sering berjalan-jalan di Bukit Bintang akan tahu pakaian mereka).Apapun,Tok Lipur ingin menjelaskan bahawa Tok tidak mempunyai bukti dalam hal ini,cuma menimbulkan keraguan-keraguan yang semakin lama semakin timbul kebelakangan ini.kamisokongpas



Beza di dua dunia

2 comments:

Anonymous said...

tak ada ke sesiapa dari kelantan yg kenal isteri saidi ni?

jika tidak pun, seseorang pergi lah snap gambar zoom isteri atau adik beradik isteri saidi ni. tak perlu lah nak speculate sampai macamni.

Anonymous said...

Aduhh~

niqab macam tu biasa, ada di mana2. Ada berjenis2 niqab/khimar available kat dunia, mahupun kat malaysia