Sunday, July 31, 2011

VIDEO TERKINI !!! Najib mungkin rasa Khairy layak jadi pemandu teksi, walaupun Pemuda MIC minta jawatan Menteri untuk Khairy


KALI pertama dalam sejarah Malaysia, apabila Ketua Pemuda United Malays No Otak, Umno tidak mendapat sebarang jawatan menteri sedangkan Sharizat Jalil yang kalah kepada Nurul Izzah boleh dapat jawatan Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga.

Pelbagai usaha dilakukan oleh menantu bekas Perdana Menteri Islam Hadhari ini untuk menarik perhatian isteri Rosmah Mansor, namun kerajaan Rosmah benar-benar sudah berpatah arang terhadap orang yang dianggap sebagai perosak Umno ini.

Isu yang lebih menarik, nampaknya Khairy Jamaluddin dilihat seolah-olah menggunakan Pemuda MIC untuk memujuk isteri Rosmah memberikan jawatan menteri kepadanya [Utusan]


Malangnya, usaha Khairy Jamaluddin gagal lagi dan dia hanya mampu menggigit jari. Kerajaan Rosmah hanya sudi untuk melantik Presiden MIC, Dato G Palanivel sebagai menteri di jabatan perdana menteri [Utusan].


Lagipun sebelum ini, Khairy sudah mengumumkan mahu bersara dari dunia politik [Khairy bersara]. Usahlah dirayu pada yang tak sudi, barang yang lepas janganlah diingat lagi. Eloklah Khairy berfikir tentang kerjaya baru selepas bersara nanti. Khairy dah mula biasakan diri sebagai pemandu teksi macam video di atas.

ReJaM© "Gelak besar kaki botol kat bawah ni kah kah kah..."




No comments: