Tuesday, August 23, 2011

TERBONGKAR!!! Khir Toyo dedah konspirasi tiga menteri

SEJAK dari awal lagi rakyat Selangor sudah mengetahui bahawa tindakan menghukum Khir Toyo atas tuduhan rasuah hanyalah sandiwara pihak tertentu untuk meraih sokongan kepada Barisan Nasional.

Kes rasuah melibatkan Khir Toyo sudah bergema sejak lama dahulu, namun baru kini dibicarakan. Terlalu jelas menunjukkan bahawa Khir Toyo dibicarakan kerana beliau sudah tidak ada guna lagi di dalam Kesatuan Melayu Tiada Otak (United Malays No Otak). Khir Toyo mahu dibuang dari Umno kerana sudah tiada guna.

Namun penyokong dan pemimpin United Malays No Otak menafikan dakwaan itu. Kononnya mereka difitnah oleh pembangkang. Macam-macam alasan diberikan bila ditanya kenapa baru hari ini Khir Toyo baru nak dibicarakan?

Akhirnya penipuan United Malays No Otak terjawab. Dibongkarkan sendiri oleh Khir Toyol. Ibarat penyamun jual perompak, begitulah keadaannya. Khir Toyol mendedahkan bahawa ada 3 menteri yang mahu dirinya dimasukkan ke penjara untuk Umno menawan kembali Selangor [Khir Toyol].


Jelas terbukti bahawa selama ini badan perundangan tidak pernah bebas di bawah pemerintahan United Malays No Otak. Siapa nak naik siapa nak turun ditentukan oleh orang atasan tertentu di dalam Umno. Kalau Selangor tak jatuh ke tangan Pakatan Rakyat jangan harap Khir Toyo akan didakwa!


ReJaM© "Nak tengok lebih ramai menteri masuk penjara, jom tumbangkan BN!"


No comments: