Friday, September 2, 2011

DEDAH!!! Ini mungkin Mak Cik Sitt Al-Wuzara yang betul , penghina agama!!!

Kali ini GAYSEC dan Anonymous telah mengenal pasti seorang lagi mereka katakan adalah Mak Cik Sitt Al-Wuzara yang sebenar daripada apa yang mereka nyatakan di sini :

Mereka (GAYSEC dan ANon) berjanji untuk membongkarkan identiti sebenar siapa Mak Cik Sitt Al-Wuzara pada 1 Syawal, jadi mereka telah lakukannya. Menurut apa yang dinyatakan di FanPage FB tersebut, Mak Cik Sitt Al-Wuzara adalah Adlin Abdul Jalil.

Namanya dah lama keluar di dalam blog tersebut tetapi mereka tidak berani nak hebohkan sehingga mereka mempunyai bukti kukuh. Semoga identiti kali ini adalah betul dan kalau betul mesti ditangkap orang ini.

Jadi kita sama-sama tunggu ceritanya apabila laporan polis dilakukan. Kalau nak lebih tahu mengenai bukti-buktinya, sila ke FanPage di atas itu. Kami tak berani ingin bagitahu apa-apa sehingga kebenaran ini disahkan. Biar admin Page tersebut yang terangkan.

Siapa Adlin ini? Ini sedikit Gambar si Adlin yang kurang cantik :-P

Siasahkini

3 comments:

Anonymous said...

muka macam babi...

bunbinban said...

ini di antaranya. berapa lg yg di luar sana yg murtad samada di sedari atau tanpa di sedari oleh yg empunya diri. Makan babi haram tapi minum arak selamba je. Berteriak sana sini pembela Islam konon namun di malam hari bersantai dgn gro, gundik, perempuan simpanan. Solat tak tinggal tapi rasuah dah mcm wajib. Yg paling teruk yg menangkap perasuah adalah perasuah juga.

Nunc Pro Tunc said...

Mak Cik Sitt Al-Wuzara is a MAN la,DIA SEORG LELAKI. gaysec ni kut ya nak cari, cari la betul2...nnt timbul chaos lg.