Sunday, November 20, 2011

NOH OMAR MERAPU!!! Dah kena pukulan maut


Kenyataan MB Khalid Ibrahim itu telah bikin UMNO Selangor libang-libu, macam orang sembelit.... tak berak berminggu-minggu. Salah sorang pemimpin UMNO Selangor itu ialah si Noh anak Omar. Katanya...

".... tindakan kerajaan negeri pimpinan Pakatan Keadilan Rakyat itu jelas menunjukkan mereka takut dengan bayang-bayang sendiri dan tidak yakin mampu mempertahankan kemenangan di Selangor."


"Bila tiada pilihan raya tahun ini, mereka canang tidak akan bubar DUN tahun depan. Jika sampai pertengahan tahun depan masih tidak berlaku pilihan raya, mereka akan kata pula tidak akan bubar (DUN) sampai lima tahun."

Weh.... kerajaan PR punya kerajaan, dia orang punyer suka ler. After all mandat yang diberikan rakyat kepada kerajaan negeri sekarang hanya akan tamat selepas Mac 2013.

So... lu apa masalah?? Banyak songeh pulak dia. Adei gundu.... Poooraahh!!

Ekoran kenyataan si bangang tu... hari ini dia dihentam oleh SU Politik MB Selangor. Hentaman maut beb!! Hentaman berbisa yang buat telinga berdesing mendengarnya. Tapi... padan muka Noh anak Omar.

Antara hentaman maut yang diberikan oleh faekah ke muka Noh Omar ialah....

PR tidak mahu mencontohi amalan Umno-BN pada 2008 bila mana pilihan raya diadakan pada Mac 2008 semua peruntukan ADUN Umno-BN pada tahun tersebut telah habis digunakan walaupun bajet baharu sahaja dibentangkan pada November tahun sebelumnya.- Ingat PRU12, ingat kegelojohan UMNO Selangor!!

Sejak isu penyalahgunaan dana untuk projek menternak lembu dibongkar, Noh menjadi tidak keruan. Jawapan-jawapan yang diberikan oleh beliau langsung tidak menunjukkan pemikiran seorang menteri. - Ingat lembu NFC ingat kebodohan Noh!!

Agenda sebenar Noh adalah untuk menonjolkan dirinya di mata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak supaya beliau dilantik menerajui Selangor.- Suruh Noh pergi cermin muka dia!!

“Noh telah membuktikan dirinya gagal selaku menteri malah cetek ilmu dalam pengurusan kewangan. Noh nampaknya lebih ghairah bermain politik untuk menonjol diri dengan harapan dapat menerajui Umno Selangor.- Orang bangang mana boleh jadi MB!!

Apa macam??

Masalah kementerian sendiri pun tak boleh dapat nak setel, ada hati nak jadi MB dan memerintah negeri.

OMG.... Ya Allah. You FAILED as a Menteri and yet you want to be an MB?? Ugly joker betoi la kau ni, Noh Omar. You really make me us laugh la....

Kah kah kah kah....

Sumber - M3M

2 comments:

Anonymous said...

Noh nak jadi MB... perwatakan samseng kami ahli umporno pun x berkenan... dulu ingat adik dia terpalit kes dadah semasa dia T/KDN jika tidak kerna dia di KDN ketali gantunglah adik dia... perwatakan samseng seangkatan dgn Adnan Pahang jgn tak tau BRO.....

Anonymous said...

jawatan baru untuk yang berminat menjadi menteri besar... dulu AWANG ADIK dan ready nak jadi MB Kelantan, sekarang si NOH OMAR nak jadi MB Selangor, kat Kedah, Pulau Pinang sape yang nak jadi MB..... Jawatannya ialah MB Jenin... (MAT JENING)... NANTI KALAU MATI MATA TERCELIK KERANA KEMPUNAN.... KESIAN