Sunday, November 20, 2011

TU DIA!!! Blogger lucah jadi saintis

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3BZtzwHJuzXHUksX1uMkcHpTkp9FzyfYXvXC-0IxWZdR7ZgCqveOqYnD68LH2Exy-l-apC-tY0kqza7qe5Ql1DS7Ik_j_UDoDQEEA_Me-KtZ_YLy9I1Te1J6n7mLtLEbhzqY7qj4DVmhE/s400/Papa+Gomo.pngHari ini Sk ada terima SMS dari seorang kenalan suruh tengok blog lucah katanya bloger tersebut yang sebelum ni terkenal dengan video2 porno kini dah bertukar jadi saintis pulak. Sebenarnya Sk malas la nak layan blog-blog terutama blog yang Pro Barisan Nasional, bukan apa kebanyakan blog pro BN ni boleh dikatakan semuanya memaparkan aksi lucah. Mau tak mau Sk pun cubalah buka blog yang diperkatakan tu.

Belek punya belek ternampaklah apa yang dikatakan saintis jelmaan tu.


Saintis tu mengaku dia adalah papagomo..sebut saja nama papagomo Sk pun dah nak tergelak bukan apa sebab bloger ni dahulunya terkenal sebagai bloger lucah, sekarang dah jadi saintis. Maybe dah terima hidayah untuk berubah agaknya. Video tersebut tak perlulah Sk copy dan paste kan disini nanti buat semak blog ni pulak.



Saintis Jelmaan tu ada buatkan satu ujikaji mengenai dakwat kekal yang dicadangkan oleh Pakatan Rakyat untuk diguna pakai dalam pilihanraya. Video 11 minit 24 saat itu menayangkan bagaimana saintis jelmaan tersebut cuba memadamkan dakwat yang didakwanya akan digunapakai oleh pengundi dalam setiap kali pilihanraya. Di awal tayangan memaparkan bagaimana jari saintis jelmaan tersebut mencalitkan dakwat dan dipadamkan dengan satu cecair yang didakwanya boleh diperolehi di setiap farmasi, kedai ubat, hardware atau kedai 2 ringgit.

Pada hemat Sk ujikaji yang dibuat tu adalah bertaraf pandir, ini kerana Dakwat yang digunakan oleh saintis jelmaan tersebut adalah dakwat biasa yang juga boleh diperolehi di seluruh kedai alat tulis dan seterusnya mendakwa inilah dakwat yang bakal digunakan oleh pengundi kelak. Inilah otak pemikiran bloger UMNO yang hanya mahu menipu dengan hanya mengambil contoh dakwat biasa yang banyak terdapat dipasaran. Kalau diteliti sekarang, kebanyakan negara-negara demokrasi menggunakan dakwat kekal seperti yang dicadangkan oleh PR, bukannya dakwat mudah hilang sepertimana ujikaji saintis lucah tersebut.

Sk mengharapkan agar seluruh lapisan masyarakat usah terpedaya dan tertipu dengan ujikaji saintis jelmaan tersebut.

SK ada pendedahan terbaru mengenai kejahatan Pemimpin UMNO Kedah semasa mereka menjadi raja dahulu. Nantikan pendedahan tersebut. Kita akan londehkan satu persatu. BONGKARRR.....

Siasahkini

No comments: