Sunday, January 8, 2012

HEBAT TAWARAN PERKASA!!! Jika Datuk Hasan Ali jadi Presiden Perkasa, Ibrahim Ali nak jadi apa?

http://2.bp.blogspot.com/-j9vp3rb8cD4/TvRb_u1YrEI/AAAAAAAAAx0/htzx3KDUWqU/s1600/Hassan+Ali+perkasa.bmpKUALA LUMPUR - Perkasa sedia menerima dan menawarkan jawatan kepada Datuk Dr Hasan Ali, yang dipecat dari Pas berkuat kuasa serta-merta hari ini.

Presidennya, Datuk Ibrahim Ali berkata, beliau sudah menjangka bekas Pesuruhjaya PAS Selangor itu, yang juga Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastrukur dan Kemudahan Awam Selangor akan dipecat dan mengalu-alukannya untuk menyertai Perkasa.

"Sekiranya Datuk Hasan Ali mahu menyertai Perkasa, sebarang jawatan kami boleh tawarkan termasuk jawatan presiden," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Dalam pada itu laporan Bernama juga menyebut Perkasa menunaikan solat hajat di Masjid Wilayah Jalan Duta selepas Asar hari ini bagi memohon tiada kejadian tidak diingini berlaku di ibu kota berikutan perhimpunan 901 anjuran PKR esok.

Ibrahim berkata, solat hajat berkenaan dihadiri kira-kira 100 orang dan Perkasa akan berkumpul di masjid itu sehingga keputusan diumum dan perhimpunan berkenaan selesai esok.

"Perkasa tidak akan terlibat langsung dengan perhimpunan itu. Seandainya keadaan tidak terkawal, kami sedia membantu polis dengan adanya skuad keselamatan Perkasa kira-kira 300 orang," katanya

Ibrahim turt mengecam PKR yang menganjurkan perhimpunan itu kerana ia akan memberi kesempatan kepada media asing untuk memburukkan nama negara.

"Saya amat membantah perhimpunan berkenaan kerana mereka langsung tidak menjunjung perlembagaan negara dan hanya mementingkan kepentingan pemimpin mereka tanpa memikirkan ketenteraman awam," katanya.


http://www.sinarharian.com.my/politik/perkasa-tawar-hasan-ali-jawatan-1.17147

7 comments:

Anonymous said...

KATAK takde hal, boleh lompat tempat lain lak.....

Anonymous said...

Lepas asar boleh solat hajat ka.. bukan haram ke solat sunat selain solat sunat tahiyyatul masjid dan solat jenazah selepas solat fardhu asar???

Anonymous said...

Berahing buleh jadi Perkote Katak

Anonymous said...

Solat sunat apapun kalau lepas subuh atau asar adalah haram. Presiden PERKASA kena tanggungla.

Anonymous said...

Bagus tu Pak Hassan layak jadi PRESIDEN PEKAKSA SEBAB DIA ADA PHD DARI OVERSEA.

TAPI LEPAS NIE PAK HASSAN AKAN SIBUK DENGAN KONTRAK MOTIVASI KAT RTM DAN TV3SUKU. JADI TAK DAPAT LA DIA JOIN PEKAKSA.

MAAF YE BRAHIM KATAK.

-wakleman

Tajul Muluk said...

Alahai pak Asan, janganlah jadi 3x bodoh! Jangan malukan anak cucu di masa depan.

jusoh che long said...

..jadi ustaz.kahkahkah