Monday, April 30, 2012

BUKTI BARU!!! Gambar polis menyamar cetus provokasi ganas



[Ini gambar terbaru yang kami terima. Ia berkaitan dengan beberapa lagi bukti sememangnya begituramai polis yang menyamar sebagai peserta Bersih 3.0 pada 28 April lalu. 

Dari gambar di atas, dapat dilihat dengan jelas tiga lelaki sedang bersiap sedia untuk melakukan sesuatu terhadap pihak polis. 

Malah, dua diantara mereka yang beraju hitam dan kuning disyaki memegang sesuatu di tangan masing-masing. 

Sementara itu, lelaki berbaju coklat dipercayai berbangsa India itu pula sedang memerhatikan pihak polis untuk mereka lakukan provokasi. 

Sebagai bukti, cuba lihat gambar dibawah iaitu ketika pihak polis menangkap dan membelasag peserta Bersih 3.0 yang berbaju kuning itu. Kenapa individu berbaju coklat berkenaan tidak diadapa-apakan. 

Malah beliau boleh pula berada begitu hampir dengan pihak polis. Ini mengessahkan lagi bahawa beliau sebenarnya adalah anggota polis yang menyamar untuk mengelirukan orang ramai yang berhimpun pada hari itu. Begini kerja mereka rupanya!].



[Foto yang anda saksikan ini, bukanlah satu lakonan semata-mata. Namun ia adalah bukti berlaku penyamaran anggota polis dengan memakai baju Bersih 3.0 untuk mengelirukan orang ramai yang berhimpun pada 28 April lalu. 

Mereka bersama-sama berjalan dan membuat provokasi, namun akhirnya salah seorang polis "wanita" terbabit pengsan akibat terkena "gas pemedih mata" yang ditembak oleh pihak polis sendiri. 

Sebagai bukti, rakan-rakan polis yang lain datang untuk membantu. Dalam banyak kes sebelum ini, jika wanita itu bukan polis sudah pasti tiada anggota polis yang akan membantu beliau. 

Ini bermakna, memang ada segelintir anggota polis terutamanya dari Cawangan Khas (SB) yang menyamar sebagai peserta Bersih 3.0 dan merekalah yang telah melakukan provokasi dengan menyamar untuk mencuri maklumat, menangkap peserta dan juga pemimpin selain daripada mereka yang telah buat provokasi sebenarnya]. PDO

3 comments:

Anonymous said...

KLU NAK BG ORG BACA JGN BUAT TULISAN MERAH BACKGROUD HITAM,PUTIH HITAM TAK BLH KER.....

Anonymous said...

Memang betul ramai babi polis ciptaan UMNO

Anonymous said...

betul tu dalam peperangan tentera kalau ingin mengalahkan musuh dan bagi musuh marah mulakan dengan provokasi. saya dapat ilmu ni dari bekas perisikan tentera. ia mesti ada provokasi. Rakyat Malaysia tidak sebodoh yang disangkakan oleh kerajaan Malaysia dan Cawangan Khas